Tussami Skrevet 13. februar 2020 #1 Skrevet 13. februar 2020 Er det noen som har en super sensitiv hud, som ikke tåler å bruke bomulls pad i ansiktet? Jeg trenger noe supermykt å påføre toner i ansiktet med. Huden tåler ikke lenger bomulls pad, det irriterer for mye. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #2 Skrevet 13. februar 2020 Må du bruke toner? Er nok det som irriterer huden din. Anonymkode: 5f4d2...c27
Tussami Skrevet 13. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må du bruke toner? Er nok det som irriterer huden din. Anonymkode: 5f4d2...c27 Bruker en toner som gir fukt og er veldig mild. Og for å få bort siste rest av rensen og balansere huden.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 32 minutter siden, Tussami said: Bruker en toner som gir fukt og er veldig mild. Og for å få bort siste rest av rensen og balansere huden. Rensing og toner er ofte det som irriterer huden. Kutt ut slikt tull. Anonymkode: 5f4d2...c27
Tussami Skrevet 13. februar 2020 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rensing og toner er ofte det som irriterer huden. Kutt ut slikt tull. Anonymkode: 5f4d2...c27 Rens av hud er superviktig. Hvis ikke eldes huden mye fortere, og ser gusten og grå ut. Men dette var heller ikke spørsmålet mitt
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #6 Skrevet 13. februar 2020 3 minutter siden, Tussami said: Rens av hud er superviktig. Hvis ikke eldes huden mye fortere, og ser gusten og grå ut. Men dette var heller ikke spørsmålet mitt Nei. All den dillingen mange damer driver med er bare tull. Et behov skapt av skjønnhetsindysttirn og kvinner er dumme nok til å la seg lure. Du må ikke rense huden. Du kaster bort penger og tid på noe som er helt unødvendig. Anonymkode: 5f4d2...c27
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #7 Skrevet 13. februar 2020 Huden eldes fortere av all dette unødvendig tullet med rens osv. La.den være i fred og drikk nok vann i kombinasjon med et sunt kosthold. Ikke røyk og unngå sol i ansiktet/bruk solfaktor. Alt det andre er bare tull. Anonymkode: 5f4d2...c27
Tussami Skrevet 16. februar 2020 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2020 Noen erfarne hudpleidamer her, som kan svare seriøst på spørmålet mitt? 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå