AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #1 Skrevet 13. februar 2020 ....vekker du typen da? Eller ordner du det selv? Her forleden opplevde jeg det selv. Jeg husker ikke hva jeg drømte, men det må ha vært noe fint, for jeg var kåt som en kanin. Samboeren min sov, og jeg vekket ham, fortalte at jeg var kåt, men han ble bare sur og ba meg dra et visst sted. Artig type. Skulle ha skjønt det dersom han skulle tidlig opp, men han snylter på staten og har ikke en dritt å gjøre. Uansett, nei betyr nei, så jeg gikk på badet og tok meg en dusj med "det lille ekstra". Hva gjør dere i en slik situasjon? Tar dere sjansen på at han ikke biter hodet av dere, eller ordner dere opp på egen hånd? Anonymkode: b89ff...726
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #2 Skrevet 13. februar 2020 Vi har en avtale om at sover den andre og skal tidlig på jobb lar vi hverandre sove. I helgene og ferier osv er det ikke så farlig. hender vi ofte har sex rett etter klokken ringer. Anonymkode: 7383b...92f 1
Bamseklemmer Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Artig type. Skulle ha skjønt det dersom han skulle tidlig opp, men han snylter på staten og har ikke en dritt å gjøre. Haha, men han har jo betaling av staten for å pule deg må du jo si😂 neida, nei våkner sjelden av at det dunker, men nesten hver morgen får jeg klar beskjed at noe vil ut, da får han som regel viljen sin. I forhold tente hun på og bare lyttet... Endret 13. februar 2020 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 4 timer siden, Bamseklemmer skrev: Haha, men han har jo betaling av staten for å pule deg må du jo si😂 neida, nei våkner sjelden av at det dunker, men nesten hver morgen får jeg klar beskjed at noe vil ut, da får han som regel viljen sin. I forhold tente hun på og bare lyttet... Haha, genialt! Nå kommer jeg ikke til å prøve det der igjen, men dersom han finner det for godt å ta det opp og gnåle om det, skal han jammen få den der midt i trynet. Anonymkode: b89ff...726 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #5 Skrevet 13. februar 2020 For et hyggelig forhold.... Anonymkode: 18d83...0de 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #6 Skrevet 13. februar 2020 Jeg holder meg og sover videre Anonymkode: f374c...1a5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #7 Skrevet 13. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: For et hyggelig forhold.... Anonymkode: 18d83...0de Hvorfor? Fordi mannen ikke er klar for pulings 24/7? Anonymkode: f4a79...609 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #8 Skrevet 13. februar 2020 Det er noen år siden det skjedde sist, men da vekket jeg mannen. Men jeg sa ikke at jeg var kåt, jeg bare la meg inntil ham og begynte å ta på ham og gned meg litt mot ham. Han var med på notene med en gang og var helt i hundre. Snakker om det fortsatt og spør om ikke jeg kan gjøre det igjen snart. 😛 Anonymkode: 066a1...8cb 3
Pia Sofia Skrevet 13. februar 2020 #9 Skrevet 13. februar 2020 Han bad deg dra et visst sted? Er han alltid like hyggelig? Jeg blir så satt ut av hvordan folk behandler hverandre! Da jeg var gift og våknet sånn så ålte jeg meg bare litt inntil så han ble tent også😇 Det var verre omvendt, for jeg liker ikke så godt å bli vekket for sex selv når jeg sover (likte det da vi var unge og nyforelska). Men jeg sa pent om jeg ikke orket, ingen grunn til å være kjip! Det må være lov å prøve seg og lov å takke nei. Og ingen skal bli gretne av noe av det!! Hadde mistet lysten av en sånn fyr.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #10 Skrevet 13. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Fordi mannen ikke er klar for pulings 24/7? Anonymkode: f4a79...609 Han blir kalt en snylter som ikke gjør en dritt. Hyggelig. Anonymkode: 18d83...0de 2
Pia Sofia Skrevet 13. februar 2020 #11 Skrevet 13. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Fordi mannen ikke er klar for pulings 24/7? Anonymkode: f4a79...609 Er du dum? Eller en idiot som ber dama dra til helvete?
Pia Sofia Skrevet 13. februar 2020 #12 Skrevet 13. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han blir kalt en snylter som ikke gjør en dritt. Hyggelig. Anonymkode: 18d83...0de Det går selvsagt begge veier. Ingen av dem har respekt for den andre. Triste greier. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #13 Skrevet 13. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Fordi mannen ikke er klar for pulings 24/7? Anonymkode: f4a79...609 Det er ikke snakk om pulings 24/7, det var snakk om å bli avvist på en skikkelig kjip måte. 5 minutter siden, Pia Sofia skrev: Han bad deg dra et visst sted? Er han alltid like hyggelig? Jeg blir så satt ut av hvordan folk behandler hverandre! Da jeg var gift og våknet sånn så ålte jeg meg bare litt inntil så han ble tent også😇 Det var verre omvendt, for jeg liker ikke så godt å bli vekket for sex selv når jeg sover (likte det da vi var unge og nyforelska). Men jeg sa pent om jeg ikke orket, ingen grunn til å være kjip! Det må være lov å prøve seg og lov å takke nei. Og ingen skal bli gretne av noe av det!! Hadde mistet lysten av en sånn fyr. Han er vanligvis hyggelig, men der fikk jeg se en side jeg ikke likte så godt. Nettopp, helt greit at han ikke hadde lyst, men den meldingen han ga meg var unødvendig. Anonymkode: b89ff...726 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #14 Skrevet 13. februar 2020 5 minutter siden, Pia Sofia skrev: Er du dum? Eller en idiot som ber dama dra til helvete? Ja, jeg er nok litt dum 😄 Anonymkode: f4a79...609
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #15 Skrevet 13. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har en avtale om at sover den andre og skal tidlig på jobb lar vi hverandre sove. I helgene og ferier osv er det ikke så farlig. hender vi ofte har sex rett etter klokken ringer. Anonymkode: 7383b...92f Vi har ikke avtale om det, men det ligger litt underforstått liksom. Jeg lar han være i fred dersom han skal tidlig på jobb eller har jobbet veldig mye og er utslitt. Han lar meg være i fred dersom jeg har en ekstremt dårlig dag (sliter med kroniske smerter), men bortsett fra det så vekker vi hverandre ganske ofte om natten for sex egentlig. Jeg har litt større problemer med å våkne enn han, så han må jobbe litt mer, men når jeg først er såpass våken at jeg forstår hva som skjer så er jeg helt med på notene 😁 Anonymkode: 3ca22...6fc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå