Gå til innhold

Fingring under samleiet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker dere damer at mannen stimulerer klitoris med fingrene under penetrasjon? Hele tiden eller blir det litt mye?

Anonymkode: 8c7a8...14d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men ikke hele tiden.

Anonymkode: 6cd1c...1a2

• Liker 7
Skrevet

Hvis målet med stimuleringen så foretrekker jeg forresten å gjøre det selv. Men tidligere under samleiet kan mannen gjerne gjøre det også. 

• Liker 2
Skrevet

Foretrekker at det skjer helt på slutten, får mye kraftigere orgasmer av det😉 

Anonymkode: afd05...71c

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis målet med stimuleringen så foretrekker jeg forresten å gjøre det selv. Men tidligere under samleiet kan mannen gjerne gjøre det også. 

*Hvis målet med stimulering er orgasme

• Liker 1
Skrevet

Ja, jevnlig og store deler av tiden

Anonymkode: aa3bd...b5f

• Liker 2
Skrevet

Om han skal fingre meg på klitoristuppen under samleie, bør han ha hodet veldig med og jeg bør ha vært oppvarmet med fingring.

Anonymkode: f6e6b...7f2

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker å bli fingret under forspillet, f.eks. at vi råkliner, så smetter han en hånd ned i buksa og fingrer meg litt før vi finner veien til soverommet. Fingring under selve samleiet synes jeg blir litt overkill, men det er nå min mening. :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er godt, men jeg liker bedre at han holder en hånd foran halsen min, da kommer jeg j*** fort. 

Anonymkode: ee150...e39

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker det men føler fort det blir mye for ham å holde styr på. Som regel stimulerer han klitoris litt og så tar jeg over klitten. Han har nok med  holde rytmen på andre deler av kroppen 😁

Anonymkode: ed17e...d61

• Liker 2
Skrevet

Nei det bare forstyrrer og er irriterende. Kommer lett bare vaginalt men kommer ikke hvis det rotes med klitten samtidig

Anonymkode: dbfbf...6f7

• Liker 4
Skrevet

Klitten bør forresten være fuktig. Bruk glidemiddel, sæd eller fittesaft, det er mye deiligere enn spytt eller tørt. 

• Liker 2
Skrevet

Foretrekker heller å få et par fingre inni musa mens pikken er der. To fingre opp mot g-pungtet mens kuken er inni er deilig.

Anonymkode: fe80e...01b

• Liker 2
Skrevet
På 13.2.2020 den 2.11, PassionatePatti skrev:

Jeg foretrekker å bli fingret under forspillet, f.eks. at vi råkliner, så smetter han en hånd ned i buksa og fingrer meg litt før vi finner veien til soverommet. Fingring under selve samleiet synes jeg blir litt overkill, men det er nå min mening. :)

👌👍 magisk

Skrevet

Liker best å bli fingret først og så bytte på litt pikk og fingre/tunge. Skal litt til før jeg kommer av å bli stimulert på klitten mens jeg har noe inni meg, så liker helst å skille dem da jeg føler at orgasmen blir holdt tilbake om jeg blir fingret mens pikken er der. Men det er jo fortsatt deilig da.

Anonymkode: c5b4b...63a

• Liker 1
Skrevet

Å ja!! 

Anonymkode: 4131d...d58

Gjest Alterego666
Skrevet
På 13.2.2020 den 8.36, AnonymBruker skrev:

Foretrekker heller å få et par fingre inni musa mens pikken er der. To fingre opp mot g-pungtet mens kuken er inni er deilig.

Anonymkode: fe80e...01b

Jeg vet om en kvinne som squirter som en fontene når noen gjør det. Hot!

Skrevet

Kan ikke komme hvis han fingrer under penetrasjon. Må fingres før eller etter samleie hvis jeg skal komme. Samleie alene kommer jeg ikke av, men det er deilig for det. Klarer ikke å blande penetrasjon og fingring for kan ikke ha to "rytmer" i underlivet samtidig. Blir bare forvirret og mister tenninga av det. 

Anonymkode: 4326b...871

• Liker 1
Skrevet
On 2/15/2020 at 12:55 PM, AnonymBruker said:

Kan ikke komme hvis han fingrer under penetrasjon. Må fingres før eller etter samleie hvis jeg skal komme. Samleie alene kommer jeg ikke av, men det er deilig for det. Klarer ikke å blande penetrasjon og fingring for kan ikke ha to "rytmer" i underlivet samtidig. Blir bare forvirret og mister tenninga av det. 

Anonymkode: 4326b...871

Sånn er jeg og. 

Anonymkode: 80a15...d8a

• Liker 2
Skrevet
På ‎13‎.‎02‎.‎2020 den 6.50, AnonymBruker skrev:

Nei det bare forstyrrer og er irriterende. Kommer lett bare vaginalt men kommer ikke hvis det rotes med klitten samtidig

Anonymkode: dbfbf...6f7

ENIG! kommer lett av "bare" samleie.. fingring hører forspill til. Men kan være annerledes med de som ikke kommer av seg selv ved samleie, selvsagt

Anonymkode: dce0f...03b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...