Gå til innhold

Avføring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg pleier somregel å avføre 1 gang om dagen, men i idag i kveld var jeg på do igjen, og da var avføringen veldig mørk og fast, kulete avføring med slim og litt blod. Tidligere i dag så den veldig grei ut i forhold. Jeg ble redd for blodet, men jeg har analfissur og når jeg tok papiret mot denne så kom det blod. Jeg blir uansett litt bekymret for om det er kreft. Jeg spiste kikerter og linser tidligere i kveld og merket at magen min ble litt oppblåst. Kan det være at det har påvirket slik at avføringen ble slik? Jeg har generelt sensitiv mage med lett for å bli oppblåst. 

Anonymkode: 9e807...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

dame eller mann

Anonymkode: f3fb2...90a

Beklager, skulle ha skrevet det. Er en ung kvinne

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, skulle ha skrevet det. Er en ung kvinne

ts

Da er det helt normalt, har du hatt analsex eller fingret deg selv analt så vil det kunne fremskynde avføring litt oftere.Kvinner blør oftere analt enn menn grunnet dette.Det at kvinner blør fra kroppshull er helt normalt og noe du ikke skal tenke så mye på, kvinner har også oftere avføring enn menn dag tarmen er mindre og må ofte tømmes flere ganger daglig.Det at du har 2 fisser en analt og en vaginalt er noe du skal nyte.Litt blod i fissene er veldig vanlig.

Anonymkode: f3fb2...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...