AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 Jeg har søkt rundt på nettet og funnet en veldig interessant stilling jeg lnsker å søke på. Jeg jobber nå 45% i En bedrift, mens den stillingen jeg vil søke på er 100%. Hvordan kan jeg spørre sjefen om det blir lyst ut høyere stilling i nærmeste fremtid, eller om han har en høyere prosent å tilby meg? Jeg har ingenting å tape påå søke på den andre stillingen, bør jeg si ifra til sjefen at jeg har en stilling i kikkerten jeg kunne tenke meg? Anonymkode: 45ef9...7ed
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #2 Skrevet 13. februar 2020 Si: jeg vil gjerne ha en høyere stilling og tenker på å søke for å få det. Men jeg trives veldig godt her og vil helst fortsette her men helst i en høyere stilling. Er ikke noe galt i å si det. Anonymkode: f5657...fee 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 Hvordan? Du banker på døra til sjefen, forteller om ditt inderlige ønske om å få jobbe 100%, sier du må søke andre jobber hvis ikke han kan tilby det, og spørre om det lar seg gjøre i bedriften du er i fordi du har oppriktig lyst til å bli værende? Så enkelt er det. Er en ærlig sak det! Og ingenting galt med det! Go for it! I morgen! Anonymkode: 91c41...8a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå