AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 Hei 🙂 Min beste kompis blokkerte meg over alt på sosiale medier helt uten videre. Snapchat, Instagram og Facebook. Og jeg mistenker at han har blokkert telefon nummeret mitt også, fordi det ringer ikke ut, og når det gjør det kommer det pipe lyd. Tlf blir aldri tatt opp. Men nå har jeg gitt opp med å ringe. Tok hintet da jeg ble blokkert. Men, jeg forstår ikke hvorfor? Jeg er så lei meg. Vi delte dype hemmeligheter sammen, hemmeligheter som kun vi to vet. Sist jeg snakka med han sa han til meg at han var glad for å høre fra meg, at han tenker på meg hver dag og savner meg (fordi det var stille i noen dager grunnet jobb fra min side og han har fått seg dame). Jeg sa jeg er så glad på hannes vegner og gleder meg til å møte hans nye dame, han sa han gledet seg også og sendte meg masse hjerte emojis. Dagen etter skulle jeg sende han melding å spør om mannen min skulle kjøpe noe han trengte for han i Danmark, da var jeg plutselig blokkert og det gikk ikke sende melding. Snakket med mannen min om dette, og han sier også det er spesielt og rart. Får vel bare legge det bak meg å akseptere det som det er. Men må si jeg lurer veldig på grunnen. Min barndomsvenn gjennom alle år. Gått 3 uker nå og er helt stille, ser han aldri noen steder lenger heller. Han forsvant bare, og jeg fikk aldri en forklaring. Hva tenker dere om dette? Har dere opplevd det samme selv eller lignende? Anonymkode: 94171...f0e
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #2 Skrevet 12. februar 2020 Dama har blitt sjalu og han har valgt henne over deg. Anonymkode: ff433...d9d 13
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #3 Skrevet 12. februar 2020 Tipper dama ikke tålte vennskapet. Enten gitt et ultimatum, eller kanskje blokkert deg selv, uten hans viten?... Hvem vet. Jeg hadde troppet opp der du vet han er og spurt hva som skjer. Anonymkode: e1c03...f60 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #4 Skrevet 12. februar 2020 Er du kvinne? Da har sikkert dama sett at han sender hjerter til deg og blitt paranoid. Anonymkode: 5825c...0c4 7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #5 Skrevet 12. februar 2020 Dama er sikkert styggelig sjalu.. for en kompis, som vraker barndomsvennen sin for ei dame han nylig er blitt sammen med. Tropp opp på døra å krev en forklaring! Anonymkode: 1898b...979
TinaChristina Skrevet 14. februar 2020 #6 Skrevet 14. februar 2020 Det er garantert pga nydama hans. Hun tåler nok ikke at han har jentevenner, mange er slik. Når det blir slutt mellom de, så kommer han garantert tilbake med halen mellom beina. Da blokkerer du han😉 1
Sunnys Skrevet 15. februar 2020 #7 Skrevet 15. februar 2020 Nye dama hans er sjalu og krever at han dropper all form for kontakt med deg. Ikke noe galt med deg
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #8 Skrevet 15. februar 2020 Jeg ville forsøkt å sendt en SMS eller ringt fra en annen tlf feks mannen din sin. Du fortjener en forklaring. Anonymkode: 63668...765 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #9 Skrevet 23. februar 2020 På 12.2.2020 den 22.53, AnonymBruker skrev: Dama har blitt sjalu og han har valgt henne over deg. Anonymkode: ff433...d9d Syns desverre det høres slik ut jeg og. Anonymkode: 92467...1a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå