Gå til innhold

Føler du deg stygg før mensen?

Gjest anonym

Føler du deg uattraktiv rett før mensen?  

5 stemmer

1. 1. Føler du deg uattraktiv rett før mensen?

• Nei, merker ikke forskjell.
      9
    • Både og.
      9
    • Ja, føler meg ikke særlig sexy!
      14

Anbefalte innlegg

Gjest LottasomerStygg?

4-5 dager før mensen føler jeg meg driiiiit stygg.

Jeg syns jeg er feit, får kviser, og blir oppblåst.

Jeg syns jeg blir så ekkel at jeg nesten ikke orker å se meg i speilet.

Føler dere dere mindre attraktive før mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LottasomerStygg?

Oi...moderator. Kan du fikse det sånn at overskriften på avstemmningen blir en del av avstemmingen, og lage overskriften om til denne: "føler du deg uattraktiv rett før mensen?"

Fikset. Mie (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nei, merker ikke noe særlig forskjell... Får gjerne en kvise på haka, men det er overlevbart :)

Det første svaralternativet virker forresten ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Jeg føler meg veldig ekkel før mensen.. Håret vil ikke sammarbeide og annsiktet blir ikke sånn jeg vil ha det.. Er de dagene nå :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spacegirl

Jeg føler meg også mindre attraktiv i den perioden kan du vel si. Får masse kviser og urein hud :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppblåst. Mer urenheter. Men ikke stygg. Urenheter har jeg fått hele måneden gjennom nå uansett, etter at jeg droppet p-pillene for noen måneder siden, håper det snart går over. Oppblåst bir jeg uansett, og det er jo ikke direkte morro. Men jeg føler meg ganske grei. De første dagene av mensen, DA føler jeg meg uattraktiv da, litt "uren" i tillegg til at jeg fortsatt er oppblåst og med urenheter, og har vondt i magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men så har jeg aldri problemer i forbindelse med mensen heller, aldri kviser, oppblåsning eller noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det litt både og.. Noen ganger føler jeg meg stygg og ekkel, magen min blåser seg opp og de strammeste buksene mine strammer for mye. Jeg får også kviser - har en kvise som kommer på ny og på ny midt på nesen.. veldig sexy :hoho:

Andre ganger føler jeg meg mer eller mindre normal, kanskje litt oppblåst men ikke kvisete og ekkel på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig bare innbilte plager. Blir egentlig ikke særlig oppblåst eller får dårligere hud, men er overbevist om at jeg er feit. Noe jeg langt fra er.

Er fullstendig klar over at det er i mitt eget hode og ler av det når de dagene er slutt. Hver gang.

Men går på de samme ideene hver gang også. Ser meg selv annerledes i speil og alt..

Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: både og.

men det hender rett som det er at visse premenstruelle følelser også gjør at jeg føler meg feit, stygg og ekkel den uka....

også lurer jeg litt på hva det kommer av, ser på p-pillebrettet og tenker "åååja... det er den uka ja!" :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...