Amatariel Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 Den gikk jo av stabelen her om dagen i USA, men norsk tv pleier å sende den en liten stund etterpå. Noen som vet når..?? Husker ikke om det var snakk om dager eller uker. Og syns det er hååpløst å søke i tv-programmet frem i tid altså. Superglad om noen kommer over det og gir meg et hint her!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #2 Skrevet 12. februar 2020 2 hours ago, Amatariel said: Den gikk jo av stabelen her om dagen i USA, men norsk tv pleier å sende den en liten stund etterpå. Noen som vet når..?? Husker ikke om det var snakk om dager eller uker. Og syns det er hååpløst å søke i tv-programmet frem i tid altså. Superglad om noen kommer over det og gir meg et hint her! Dessverre virker det ikke som det kommer på norsk tv. https://www.filmweb.no/filmnytt/article1423712.ece Anonymkode: 63fdf...05a
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 Gikk Direkte på dansk TV, mulig de sender i reprise. Anonymkode: 51e34...ab2
Amatariel Skrevet 13. februar 2020 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Orker dere virkelig å følge med på HELE dette showet?? Det tar jo ufattelig lang tid å komme seg gjennom hele denne sulamitten... Anonymkode: 7605e...3d7 Hender jeg spoler over noen taler dersom folk jeg ikke vet hvem er eller virker interessert i holder taler. Ellers syns jeg Oscar er gøy 😄 Elsker kjendiser, se på kjolene, humoristiske replikker av host og sånt. Såå teit dersom showet ikke vises på noen kanaler i en vanlig tv-pakke her til lands 😪 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå