AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 Jeg flyttet til en ny by men min datter på 11 år i fjor sommer. Jeg flyttet pga ny samboer. Datter begynte på nye skole. Når det kommer til å få flere barn har jeg sagt kansje. Og min samboer så mest sannsynlig at han ønsket det. Etter vi flyttet ble det et krav. Om vi ikke fikk barn var det ut. Jeg ble veldig frustret for jeg kjenner at jeg ikke ønsker fler. Men han er tydelig og datter vil ikke flytte fra min samboer. Jeg føler meg presset. Jeg går med på å prøve og ungen sitter på første forsøk. Jeg kjente fra dag én at dette ikke var noe jeg ønsket. I 7 uker har jeg nå tvibgt meg selv til å ønske dette barnet men jeg blir mer og mer deprimert og føler ikke jeg ønsker en ny runde med barn. Sambo er er tydelig. Det er rett ut om jeg tar abort. Datter kommer til å bli knust og vi må flytte hjem da jeg ikke har råd til å bo i den byen vi bor i nå. Hun byttet skole i høst. Skal jeg få barn selv om jeg ikke vil ha det? Så datter og sambo kan få det livet de vil ha? Hjelp Anonymkode: 04588...db2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #2 Skrevet 13. februar 2020 Nå er du jo gravid. Å bli gravid med vilje (du gikk jo med på det) for så å ta abort synes jeg er veldig ego. Ta ansvar for at du nå er gravid, og få samtidig samboer til å ta ansvar siden han var den som ville dette. Anonymkode: 22bfd...164 1
Edie Skrevet 14. februar 2020 #3 Skrevet 14. februar 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Edie, adm.
Anbefalte innlegg