AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 Jeg er litt usikker på om jeg skal klippe håret enda kortere. Nå er det 24mm. Anonymkode: 7cfcc...e36
ablaze Skrevet 12. februar 2020 #2 Skrevet 12. februar 2020 Det er jo viktig å finne en lengde du er komfortabel med, men siden du spør så synes jeg du fint kan klippe det kortere. Det vil da se jevnere ut slik at de tynne områdene går sammen med resten. 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #3 Skrevet 12. februar 2020 7 minutter siden, ablaze skrev: Det er jo viktig å finne en lengde du er komfortabel med, men siden du spør så synes jeg du fint kan klippe det kortere. Det vil da se jevnere ut slik at de tynne områdene går sammen med resten. Takk for svar. Hvor mye kortere synes du da? Anonymkode: 7cfcc...e36
Gjest loveli Skrevet 12. februar 2020 #4 Skrevet 12. februar 2020 (endret) Jeg hadde klippet det til 10-12mm. Nå er det veldig tydelig at det er en munk. Endret 12. februar 2020 av loveli
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #5 Skrevet 12. februar 2020 Jeg ville ha klippet det ned til 4-5 mm. Anonymkode: 87e90...ea2 1
ablaze Skrevet 12. februar 2020 #6 Skrevet 12. februar 2020 https://www.superhitideas.com/butch-cut-for-men/ Det er mange som kler veldig kort lengde, men det er selvfølgelig forskjellig, Jeg tenker også 3-6 mm. Sikkert greit å ta det ned 3 mm av gangen til du synes det ser greit ut. Nå tar det ikke så lang tid før det vokser ut igjen da, men ikke sett den på 3 mm med en gang - det kan nok være greit å venne seg til kortere lengde litt av gangen.. 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #7 Skrevet 12. februar 2020 Takk for svar. Nå er det 15mm og litt jevnere kanskje. Men mulig jeg må klippe mer? Anonymkode: 7cfcc...e36
ablaze Skrevet 12. februar 2020 #8 Skrevet 12. februar 2020 Det så mye jevnere ut ja Hva synes du selv? Dersom du klipper det kortere vil det gjøre mindre av seg mtp farge. jeg tror du kan prøve 12 eller 9 mm, men du må selv føle at det ikke blir for mye for raskt!
Leeloo Skrevet 12. februar 2020 #9 Skrevet 12. februar 2020 Det vokser jo fort ut igjen da (har hatt så kort selv), ville prøvd kortest mulig og sett hvilken lengde du foretrekker Kanskje til og med shave hodet, for å ha prøvd det også. En del av de jeg kjenner med lite hår er finest med helt/nesten barbert hode.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #10 Skrevet 12. februar 2020 Takk for svar. Jeg har klippet 12mm nå, neste hakk er 9mm. Så jeg lurer på om jeg bare holder det på 12mm litt? Anonymkode: 7cfcc...e36
ablaze Skrevet 13. februar 2020 #11 Skrevet 13. februar 2020 Dette er et primeksempel på hvor du må gjøre det du selv kjenner er nok og ikke hva vi sier. Vi vet jo ikke hvor langt det var når du begynte, men 1 mm vokser raskt, så om du tar litt for mye så tar det ikke så veldig lang tid før du merker forskjell. Hadde jeg vært deg så hadde jeg stoppet her og testet det ut. Så hadde jeg vurdert om et par uker hvor mye jeg ville ta da. :) 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #12 Skrevet 13. februar 2020 2 timer siden, ablaze skrev: Dette er et primeksempel på hvor du må gjøre det du selv kjenner er nok og ikke hva vi sier. Vi vet jo ikke hvor langt det var når du begynte, men 1 mm vokser raskt, så om du tar litt for mye så tar det ikke så veldig lang tid før du merker forskjell. Hadde jeg vært deg så hadde jeg stoppet her og testet det ut. Så hadde jeg vurdert om et par uker hvor mye jeg ville ta da. Takk for svar. Det er litt uvant og jeg er usikker på meg selv når jeg har det så kort, føler meg vel egentlig bedre når det er litt lengre, men jeg har innsett at det ikke er så lett å ha noe frisyre for min del. Og det jeg ikke forstår helt er når jeg ikke synes jeg er noe fin på håret som f.eks. nå, så matcher jeg plutselig med damer på tinder, men når jeg har håret lengre og føler meg mest komfortabel med hvordan det ser ut, så matcher jeg ikke med noen. Jeg skjønner ikke helt det der, men begynner vel å innse at hvordan jeg tror damer ser på mitt utseende ikke nødvendigvis stemmer med hva som er virkeligheten. Anonymkode: 7cfcc...e36
ablaze Skrevet 13. februar 2020 #13 Skrevet 13. februar 2020 Jeg forstår hva du sier - har selv måtte gå i klær på jobb som jeg måtte venne meg til. Nå merker jeg ikke noe til det, men det er ikke alltid enkelt å følge massene. Du må også huske at selvtillit er tiltrekkende, så forhåpentligvis blir du vandt med det nye håret. Om ikke så slipp det ut igjen. Du kan også prøve å gå til frisør og se om de kan lage en frisyre i forhold til å ha lik lengde over alt. Det har nok mye med hårfeste og hårtype å gjøre. Noen passer en frisyre godt, mens andre ikke kan ha lik frisyre i det hele tatt. Derfor er det fint å finne ut hvilken type frisyre som passer til din type hår. Prøv det ut en stund og se det an
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #14 Skrevet 15. februar 2020 Barbér av deg håret! Anonymkode: 825f0...b70 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #15 Skrevet 15. februar 2020 Barber vekk alt. Anonymkode: cbd7b...a51 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå