Gå til innhold

Gravid - redd barnet mitt vil bli sint på meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en lav asiatisk kvinne på 151 cm. Mannen min er også lav...

Leser rundt i tråder hvor blant asiatisk opprinnelse og høyde blir diskutert, at det skal være så fælt dersom vi får sønner. 

Fordi da blir de så lave og spede, og det er visst sanne historier hvor sønner faktisk er sinte på foreldrene sine siden de valgte å få barn sammen - på tross av at de var korte. Slik at sønnen også ble kort.

Er dette realiteten som vil møte meg, dersom vi får en sønn?

Anonymkode: 5eb22...819

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner flere korte, halvt asiatiske menn og jeg har ikke sett mange av dem single. Ikke sett mange av dem sure og har aldri hørt dem klage over høyde.

jeg tror du bare skal oppdra på en sønn som er stolt av å være seg selv jeg. Så ordner det seg, for jenter ønsker menn som smiler og ikke er usikker.

Anonymkode: 8158b...148

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært sammen med et par asiatiske menn. Flotte menn med gode hjerter. Blitt oppdratt av omtenksomme mødre 😊 

Aldri brydd seg om høyden sin. Ei har det aldri stoppet de fra å få damer. Det er sjarmen og utstrålingen som spiller en rolle 😊

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en lav asiatisk kvinne på 151 cm. Mannen min er også lav...

Leser rundt i tråder hvor blant asiatisk opprinnelse og høyde blir diskutert, at det skal være så fælt dersom vi får sønner. 

Fordi da blir de så lave og spede, og det er visst sanne historier hvor sønner faktisk er sinte på foreldrene sine siden de valgte å få barn sammen - på tross av at de var korte. Slik at sønnen også ble kort.

Er dette realiteten som vil møte meg, dersom vi får en sønn?

Anonymkode: 5eb22...819

Barna dine, Ts, kan bli sinte på deg for så mangt. Det må du egentlig bare leve med som en risiko. Ja, hen kan bli sint på grunn av høyde. Bosted. Religion. Utmådannelsesnivå. Omgangskrets. Evne til forståelse. Evne til (eller mangel på den) omsorg. Lønnsnivå. Husregler. Middagsvalg.

Trolig vil dere ha kranglet om alle nevnt over før barnet er 18. Det er helt greit.

Men jeg tror ikke, hel oppriktig, at et menneske som ikke er veldig usikker på egen verdi kan være sint fordi det er av normal høyde, men ikke høy. Som er ditt scenario. Så oppdra en velbalansert sønn, og problemet er løst.

Anonymkode: e8074...715

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...