AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 Hypotetisk sett; om man skal ha oralsex med en fyr man ikke kjenner og vil beskytte seg mot evt sykdommer osv så er jo kondom eneste alternativ.. Men å gjøre det med kondom virker så gummiaktig og rart.. Jeg kunne sikkert gjort det men hva tenker menn om det? er vitsen litt borte da? Anonymkode: 2e3dd...22a
AmorFati Skrevet 12. februar 2020 #2 Skrevet 12. februar 2020 Ja. Men å beskytte seg er det viktigste. 3
GlitterGuri Skrevet 12. februar 2020 #3 Skrevet 12. februar 2020 Ikke mann, men beskyttelse først tenker nå jeg! Han er vell sikkert bare glad for å få seg no uansett tenker nå jeg 1
Hillbill Skrevet 12. februar 2020 #5 Skrevet 12. februar 2020 (endret) Som Katten sier.... Hånda di frøken, hånda di.... Endret 12. februar 2020 av Hillbill 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #6 Skrevet 12. februar 2020 Beskyttelse er viktigst av alt! Men personlig suger jeg aldri menn jeg ikke kjenner og er eksklusive med. Anonymkode: 86174...5e9 1
Hr. Aktiv Skrevet 12. februar 2020 #7 Skrevet 12. februar 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hypotetisk sett; om man skal ha oralsex med en fyr man ikke kjenner og vil beskytte seg mot evt sykdommer osv så er jo kondom eneste alternativ.. Men å gjøre det med kondom virker så gummiaktig og rart.. Jeg kunne sikkert gjort det men hva tenker menn om det? er vitsen litt borte da? Anonymkode: 2e3dd...22a Har aldri prøvd det, men det hadde vært morro å prøvd. 😁
AndersenG Skrevet 12. februar 2020 #8 Skrevet 12. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hypotetisk sett; om man skal ha oralsex med en fyr man ikke kjenner og vil beskytte seg mot evt sykdommer osv så er jo kondom eneste alternativ.. Men å gjøre det med kondom virker så gummiaktig og rart.. Jeg kunne sikkert gjort det men hva tenker menn om det? er vitsen litt borte da? Anonymkode: 2e3dd...22a Fornuftig! Det er ikke alltid det kjennes så intimt og godt å bli sugd med dong, men det er lurt. 1
Jr.Garcon Skrevet 12. februar 2020 #9 Skrevet 12. februar 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hypotetisk sett; om man skal ha oralsex med en fyr man ikke kjenner og vil beskytte seg mot evt sykdommer osv så er jo kondom eneste alternativ.. Men å gjøre det med kondom virker så gummiaktig og rart.. Jeg kunne sikkert gjort det men hva tenker menn om det? er vitsen litt borte da? Anonymkode: 2e3dd...22a Hadde gitt dama en STOR STJERNE i boka for å være oppegående og ansvarsfull, så kan man heller droppe kondomet når begge har vært og testet seg. Sex med kondom, uavhengig om det er oral eller samleie, er kanskje 3 av 10 kontra uten kondom 🤣 men det er uansett langt langt bedre enn Hiv. Det som er turn off er damer som ikke har vett nok til å bruke beskyttelse. Endret 12. februar 2020 av Jr.Garcon 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå