AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #21 Del Skrevet 13. oktober 2021 Starter denne igjen: det står 4 kapsler daglig. Skal jeg ta alle 4 på en gang eller fordele de på 4 måltider eller ta 2 og 2? Finner ingen info noen plass Anonymkode: 4d745...78b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
autorain Skrevet 27. oktober 2021 #22 Del Skrevet 27. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 13.10.2021 den 9.22): Starter denne igjen: det står 4 kapsler daglig. Skal jeg ta alle 4 på en gang eller fordele de på 4 måltider eller ta 2 og 2? Finner ingen info noen plass Anonymkode: 4d745...78b Det kan du egentlig velge som du ønsker. Det ene eller andre alternativet har ingenting å si. Endret 27. oktober 2021 av autorain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #23 Del Skrevet 28. oktober 2021 Håper noen kan svare litt grundig på dette: Hva er myo inisitol, og hvorfor tar man det? Når bør man vurdere å ta det? Hvor kjøper dere det? Har det noen bivirkninger? Anonymkode: 4f837...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #24 Del Skrevet 28. oktober 2021 Du kan google myo-inositol, og gjerne på engelsk. Enklere enn å forklare i en lang mld. Jeg har kjøpt fra urtesenteret (norsk nettside) med 2-3 dagers leveringstid Anonymkode: 7517a...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
autorain Skrevet 29. oktober 2021 #25 Del Skrevet 29. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Håper noen kan svare litt grundig på dette: Hva er myo inisitol, og hvorfor tar man det? Når bør man vurdere å ta det? Hvor kjøper dere det? Har det noen bivirkninger? Anonymkode: 4f837...583 Det kan brukes som et forsøk på å få mer regelmessig eggløsning og syklus, som også kan bidra med å bli gravid, spesielt hos brukere med PCOS, men også de uten men som sliter med sykluser uten eggløsning. Det kan også gjøre at lengden på lutheal fasen øker, hvis den er kort, noe som er nødvendig for at egget skal feste seg. Det er anbefalt mellom 1000-2000 mg (jeg tar 2 kapsler, 1300 mg). Det kan i tillegg bedre psykisk helse, vektnedgang grunnet økt følsomhet mot insulin, senke et høyt blodtrykk og senke kolesterolet. Anbefaller deg å lese tilbakemeldingene på Amazon (f. Eks https://www.amazon.com/gp/aw/reviews/B013RMKCV4/ref=cm_cr_dp_mb_top?ie=UTF8 ) Men husk at det er kategorisert som helsekost, da er ikke virkningen så godt dokumentert i forskning som ved medisiner. Det er ikke noen dokumenterte bivirkninger på doser så lave, men de som har tatt 12-18 gram kan oppleve bivirkninger, men det står ikke hva og da må du ta sinnsykt mange kapsler så det er nok ikke relevant. Jeg har kjøpt via urtesenteret. Jeg tenker det er en rimelig ting å prøve uten noen risikoer. I verste fall fungerer det bare ikke. Det kan ta måneder før man ser en virkning, men også så tidlig som etter noen uker. Dette er veldig individuelt, men man må ha litt is i magen. https://modernfertility.com/blog/getting-pregnant-with-pcos/ Endret 29. oktober 2021 av autorain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 13. november 2021 #26 Del Skrevet 13. november 2021 Blåser bittelitt liv i denne tråden igjen. Har tatt Myo i to uker nå, og i dag fikk jeg positiv eggløsningstest på dag 15 av syklus. Jeg har aldri fått positiv test før syklusdag 17 tidligere. Kan være meget tilfeldig, men føler virkelig at det er eggløsning på gang. Masse el-slim og stikking i magen. Forventa liksom den positive testen i dag, tross at det er tidlig for meg. Veldig spennende😁 uansett, dere som hsr litt mer erfaring med myo, skal man fortsette å ta kapslene også etter eggløsning og frem til menstruasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå