AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Del Skrevet 12. februar 2020 Noen som har erfaringer med myo-inositol? Har blitt anbefalt det av gynekologen, sammen med letrozol og metformin. Har pcos. Anonymkode: 4d654...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Del Skrevet 1. mars 2020 Jeg lurer på det samme Kjøpte akkurat en boks myo inositol fra nettbutikk. Spent på å se om det fungerer! Har sjelden/manglende eggløsning og pco. Anonymkode: 10132...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Del Skrevet 2. mars 2020 Jeg går på de.. første pp da, og venter på el.. men jeg har diabetes og måler blodsukker, og ser at man har mye mer stabilt blodsukker med disse ✌🏼 Anonymkode: e0644...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #4 Del Skrevet 2. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg går på de.. første pp da, og venter på el.. men jeg har diabetes og måler blodsukker, og ser at man har mye mer stabilt blodsukker med disse ✌🏼 Anonymkode: Så bra at blodsukkeret ble bedre 🤗 Har du også pco ? Anonymkode: 10132...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #5 Del Skrevet 3. mars 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Så bra at blodsukkeret ble bedre 🤗 Har du også pco ? Anonymkode: 10132...905 Har hatt en kikkhull op men de mente det ikke var det.. sliter med å bli gravid og legen anbefalte myo. Ikke fått noe spesifik dose fra legen men pp nett fant jeg ut at man kan ta opp til 2000* så jeg tar 4 tabletter daglig av den jeg har. Høyere dorser var heller ikke skadelig ( engelsk nettside) men jeg holder meg til 2 Anonymkode: e0644...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #6 Del Skrevet 3. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt en kikkhull op men de mente det ikke var det.. sliter med å bli gravid og legen anbefalte myo. Ikke fått noe spesifik dose fra legen men pp nett fant jeg ut at man kan ta opp til 2000* så jeg tar 4 tabletter daglig av den jeg har. Høyere dorser var heller ikke skadelig ( engelsk nettside) men jeg holder meg til 2 Anonymkode: e0644...559 Bestillte du myo inositol fra urtesenteret? Jeg bestilte derfra. Det står at jeg skal ta 4 om dagen. Har kun tatt 2 i et par dager nå, men føler meg skikkelig svimmel etter at jeg Begynnte på de. Flere som har opplevd bivirkninger av myo inositol.? Anonymkode: 10132...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #7 Del Skrevet 4. mars 2020 Tenker det e fordi det stabiliserer blodsukkeret.. Jeg kjøpte det på helsekost i Sverige 👍 Anonymkode: e0644...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #8 Del Skrevet 4. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker det e fordi det stabiliserer blodsukkeret.. Jeg kjøpte det på helsekost i Sverige 👍 Anonymkode: e0644...559 Svimmel fordi myo inositol stabiliserer blodsukkeret ? Jeg har sjekket blodsukkeret mange ganger og det er visst perfekt. Rart siden jeg har pco. Anonymkode: 10132...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #9 Del Skrevet 8. mars 2020 Nå har jeg gått på de i litt over 1 uke. Har stikkende følelse i eggstokk områdene , og har tatt lett til tårene de siste dagene. 😅 Flere av dere som har opplevd slike ting etter dere startet på myo inositol? Anonymkode: 10132...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #10 Del Skrevet 8. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg gått på de i litt over 1 uke. Har stikkende følelse i eggstokk områdene , og har tatt lett til tårene de siste dagene. 😅 Flere av dere som har opplevd slike ting etter dere startet på myo inositol? Anonymkode: 10132...905 Her bruker både jeg og mannen myo og ingen av oss merker noe som helst sånt. Jeg har pcos og tar 4tabl daglig+metformin og folsyre og merker nada. Tror de bivirkningene du opplever med tårer er psykisk. Anonymkode: 5c183...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #11 Del Skrevet 8. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Her bruker både jeg og mannen myo og ingen av oss merker noe som helst sånt. Jeg har pcos og tar 4tabl daglig+metformin og folsyre og merker nada. Tror de bivirkningene du opplever med tårer er psykisk. Anonymkode: 5c183...b19 Ja det er mulig. Pleier ikke å gråte så lett. Men vært mye stress i det siste, og prøver også å gå ned i vekt. Har både pcos og lavt stoffskifte. Bra at dere ikke har noen plager:) Anonymkode: 10132...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #12 Del Skrevet 20. juni 2020 Ser dette er en gammel tråd. Jeg har startet opp på myo. Ikke fordi jeg ønsker å bli gravid (er 42 år og er ferdig med barn). Men startet opp fordi jeg har pcos og ønsker å stabilisere hormonene, indulinet, humøret, angsten og depresjonen. Jeg tar opp i 18 gram daglig i pulver form som blandes i vann (som jeg drikker i løpet av dagen). Dette er en terapeutisk dose, og jeg kjenner økt velvære og mindre angst. So far, so good 😊 Anonymkode: 7b60c...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #13 Del Skrevet 20. juni 2020 Jeg som startet denne tråden, så kan jo oppdatere hvordan det har gått her å. Har gått på metformin og letrozol i 1 år. Ikke blitt gravid. Første mnd på myo-inositol, ble jeg gravid. Mistet dessverre i en MA, og har hatt utskrapning den uka her. Så når vi kan prøve igjen, så blir det med det igjen. Anonymkode: 4d654...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 21. juni 2020 #14 Del Skrevet 21. juni 2020 On 3/1/2020 at 3:14 PM, AnonymBruker said: Jeg lurer på det samme Kjøpte akkurat en boks myo inositol fra nettbutikk. Spent på å se om det fungerer! Har sjelden/manglende eggløsning og pco. Anonymkode: 10132...905 Har du linken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #15 Del Skrevet 21. juni 2020 40 minutter siden, annelis skrev: Har du linken? Urtesenteret.no har det. Anonymkode: 4d654...72e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #16 Del Skrevet 25. juni 2020 På 21.6.2020 den 16.29, annelis skrev: Har du linken? https://urtesenteret.no/myo-inositol/ Anonymkode: 10132...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #17 Del Skrevet 26. juni 2020 Jeg har merket bedring på myo. Mindre svarte hår på haken som jeg slipper å nappe. hormonene har stabilisert seg. Mindre søtsugen. Mindre kviser og urenheter Har ikke merket noe på vektnedgang, men har bare gått på denne i 4 uker. Anonymkode: 7b60c...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #18 Del Skrevet 16. september 2020 Noen flere med erfaring? Anonymkode: dc541...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #19 Del Skrevet 8. august 2021 Håper det er liv i denne tråden fortsatt 😄 bare lurte på om man tar det hver dag uten stopp eller i noe spesielle perioder i syklusen? Anonymkode: 01c90...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #20 Del Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Håper det er liv i denne tråden fortsatt 😄 bare lurte på om man tar det hver dag uten stopp eller i noe spesielle perioder i syklusen? Anonymkode: 01c90...a51 Hver dag😊 Anonymkode: 4d654...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå