Gå til innhold

Er det et dårlig tegn om en man hilser på ikke sier navnet sitt ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... når man håndhilser for første gang og man sier sitt eget navn først? Betyr det at vedkommende synes man er uattraktiv, altså for lite interessant til at de gidder å presentere seg? Hva pleier du å gjøre i en slik setting, sier du navnet ditt tilbake?

Det lurer jag på.

Anonymkode: 355bf...9a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på situasjonen. 

Anonymkode: 4db46...e13

Skrevet

Sannsynligvis så bare glemte han det. Er vel bare å spørre hva navnet var da? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker personen er dårlig oppdratt. 

Anonymkode: edf5b...1ec

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor spurte du ikke hva han het? "Jeg fikk ikke med meg navnet ditt..?" Det kan være han glemte seg helt bort. Mange er stresset når de hilser på nye personer.

Anonymkode: aff61...299

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
På 13.2.2020 den 16.36, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spurte du ikke hva han het? "Jeg fikk ikke med meg navnet ditt..?" Det kan være han glemte seg helt bort. Mange er stresset når de hilser på nye personer.

Jeg tenker heller dette, enn at personen ikke liker meg. Noen er veldig stresset når de hilser for første gang, antageligvis ikke noe vondt i det. 

Anonymkode: 9be71...559

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at personen var så opptatt med å få med seg ditt navn, at han glemte å si det. 

Anonymkode: 6fb5a...deb

• Liker 1
Skrevet
On 2/13/2020 at 3:36 PM, AnonymBruker said:

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tenker heller dette, enn at personen ikke liker meg. Noen er veldig stresset når de hilser for første gang, antageligvis ikke noe vondt i det. 

Anonymkode: 9be71...559

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker at personen var så opptatt med å få med seg ditt navn, at han glemte å si det. 

Anonymkode: 6fb5a...deb

Enig med alle tre og vi kan sikkert finne 10 andre grunner på rappen om vi vil.

Om en person er en god person eller ikke kommer frem over tid. En må bli kjent (gjerne "på avstand" litt, ikke hoppe inn i noe en ikke er sikker på).

Ved første møte gjør vi så mye rart, vi kjenner ikke hverandre og vi kan ha mye i hodet som den andre har null sjangs til å vite noe om.

Skal dere møtes igjen så merker du nok mer hvilken person dette er

Hvis ikke så anbefaler jeg deg å la det g

Anonymkode: e2ed1...a46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...