Gå til innhold

Finne min indre Mistress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann dere! 

jeg er helt i startfasen i å bli kjent med min mer dom side i form av bdsm, finne min indre mistress som jeg vet ligger der og venter på å få bli sluppet ut. Jeg ønsker å ta det seriøst og lurer litt på om dere med litt mer erfaring kan komme med noen anbefalinger om hvordan man kan starte?

Gaysir har et hav av sub som søker dom men for min del nå ligger det å bli trygg på meg selv i denne rollen, sååå hvordan kan jeg gå frem? Jeg er åpen for seriøse forslag. 

Anonymkode: 4ef0e...3fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sub, men mannen ikke helt trygg som dom. Så det vi gjør er et jeg mer frivillig underkaster meg feks ved å kle meg selv naken/i veldig utfordrende klær, sitte på kne foran ham, varte ham opp ol. På den måten trener vi og finner ut sammen rollene våre. Han blir gradvis mer trygg på å bli dominant og jeg må være litt tolmodig og tillate å mer aktivt underkaste meg heller enn at han like aktivt dominerer. Det som er fint for meg er at det er underkastelsen mer enn dominansen som er viktig for meg da

For meg som ikke er opptatt av masochismem i denne sjangeren er det veldig viktig å bygge opp trygghet og finne ut av roller og grenser sammen. For meg hadde det ikke vært mulig å tenke at dette hørte til i et nytt og ukjent forhold, noe for en natt ol. Det er noe man utvikler og finner ut av sammen ikke noe man kan ha en oppskrift på som man bare går inn og utøver. 

Anonymkode: e5582...bb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...