Gjest Choco Skrevet 8. juni 2005 #1 Skrevet 8. juni 2005 Jeg elsker å gå på kafé, men har en tendens til å gå igjen på de samme stedene. Derfor håper jeg på flere forslag til nye steder å prøve ut. :-) Her er noen steder jeg liker: -Arte Pazza (St.hanshaugen) -Grønn (Lilleaker) -Mat og Mer (Bjølsen) -Café B (Bjølsen) -R.O.O.M (Vinderen)
Shoegal Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 collets kafe på st.hanshaugen er koselig, samme er apotheket/tekehtopa på st.olavs plass. også er det jo en haug å velge i på grunerløkka. kafe sør, cafe con bar. på majorstua har du cafe m, kokopelli, broker osv. ett glass og xo i rosenkrantz gate. og nå stoppet det helt opp her
-Fisken- Skrevet 8. juni 2005 #3 Skrevet 8. juni 2005 collets kafe på st.hanshaugen er koselig, samme er apotheket/tekehtopa på st.olavs plass. også er det jo en haug å velge i på grunerløkka. kafe sør, cafe con bar. på majorstua har du cafe m, kokopelli, broker osv. ett glass og xo i rosenkrantz gate. og nå stoppet det helt opp her Café sør er veldig koselig ja! En av mine favoritter. Ligger ved Eldorado kino.
Gjest z Skrevet 8. juni 2005 #4 Skrevet 8. juni 2005 Cafe Sør, Divan, Le Rustique, masse på blant annet Grünerløkka og Grønland, Bagel & Juice (for god juice) ... Akkurat nå er det dette jeg kommer på, men sjekk f.eks. Oslopuls for flere ideer. Cafè con Bar boikotter jeg pga det idiotiske navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå