AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 Jeg har en kollega som tar en titt på meg flere ganger ila dagen. Jeg merket det ikke med det samme men nå seg jeg at hun løfter hodet og tar feks en slurk vann og ser rett på meg. Jeg ser på henne eller mot henne og så later hun som ingen ting. Dette er plagsomt og hater å bli stirret på. Hun sier at hun "hører og ser alt" hvorfor gjør noen sånn? Anonymkode: 73913...913
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #2 Skrevet 12. februar 2020 Høres ut som en kollega jeg jobbet med før. Hun sa akkurat det. Haha! Navnet hennes starter vel ikke på E, gjør det vel? hun stirret hver gang jeg løftet en lillefinger omtrent. Anonymkode: 3f36d...fc3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 Du får si det samme tilbake. "Jeg hører til og med det som ikke blir sagt." Anonymkode: f4077...8aa
Castor Troy Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en kollega som tar en titt på meg flere ganger ila dagen. Jeg merket det ikke med det samme men nå seg jeg at hun løfter hodet og tar feks en slurk vann og ser rett på meg. Jeg ser på henne eller mot henne og så later hun som ingen ting. Dette er plagsomt og hater å bli stirret på. Hun sier at hun "hører og ser alt" hvorfor gjør noen sånn? Anonymkode: 73913...913 Hun prøver å dominere deg, psyke deg ut 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #5 Skrevet 23. februar 2020 På 13.2.2020 den 16.36, Castor Troy skrev: Hun prøver å dominere deg, psyke deg ut Dette var min første tanke og. Anonymkode: f8d91...5a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå