Gå til innhold

Forsinket eggløsning? Hvis man har klar, slimete utflod, er eggløsning rett rundt hjørnet da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! I følge syklus skulle jeg hatt eggløsning rundt den 3. Feb, men de siste dagene har jeg fått mer og mer utflod som er helt klar, våt og blir mer og mer slimete. I dag går det an å strekke det ganske langt ut. Jeg har hørt at det er ganske fertil utflod. Kan jeg ha forsinket eggløsning denne måneden? Bør vi bare kjøre på med sex nå eller? 😂

I følge appen min er jeg 9 dpo i dag. Men kanskje jeg ikke hadde noe eggløsning da... Kan ikke huske å ha hatt slimete utflod den 3. 

Ca når bør man ha sex dersom man ser at utfloden øker i mengde og klarhet? Bør man vente til det kan strekkes ut? Er så redd for å miste eggløsning, haha. Det er først i dag at man kan strekke den skikkelig ut.

Anonymkode: e3600...536

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får eggløsning når slimet er borte igjen 😊 gjerne 3-4 dager med slim og så EL. Men dette er jo veldig individuelt. Syklusen din kan jo være forskøvet så det skader vel ikke å ha sex nå også 😉 lykke til!

Anonymkode: 570f3...9f6

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg får eggløsning når slimet er borte igjen 😊 gjerne 3-4 dager med slim og så EL. Men dette er jo veldig individuelt. Syklusen din kan jo være forskøvet så det skader vel ikke å ha sex nå også 😉 lykke til!

Anonymkode: 570f3...9f6

Okei :) Får ha sex i kveld da, så kan vi jo sikre oss! 

Er så mye info der ute om denne prøvinga, og så er det vel forskjellig fra person til person. Man blir så usikker! 

Ts

Anonymkode: e3600...536

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...