Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2005 #1 Skrevet 8. juni 2005 http://www.bloodstockfestival.com/ Tenkte meg dit i sommer. Men har kun hørt Within Temptation før. Er de andre bra?
Gjest Warrior Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 Du har da vel hørt om Hammerfall? :o Dritbra svensk heavy metal band. Noen klager på vokalen til vokalisten, men synes den er bra, jeg After Forever er også bra.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 8. juni 2005 #3 Skrevet 8. juni 2005 Du må vel kjenne til Cathedral? Black Sabbath-inspirert Doom-metal, men ikke av den treige typen. Hvis det finnes glad-Doom, så må det være Cathedral Eneste bandet der jeg kunne tenke meg å se, og jeg kunne gjerne reist bare for å se dem! Så dem for 10 år siden i Bergen, og det var en kjempebra konsert.
gaja Skrevet 8. juni 2005 #4 Skrevet 8. juni 2005 er visst ekte heavy alle sammen... med power ballader osv.. :-?
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2005 #5 Skrevet 9. juni 2005 Godt å høre! Har hørt så mye forskjellig metal musikk i det siste.. Husker ikke hva alle heter... Laster ofte ned på mp3... GLEEDER meg til festivalen, dette hørtes perfekt uuut!
Superlammet Skrevet 12. juni 2005 #6 Skrevet 12. juni 2005 Jeg ser for meg en power-/heavymetall festival med goth/doom innslag jeg. For de som liker det er nok dette en flott festival..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå