AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 Jeg som mann ville følt meg smigret og stolt om kvinner fant meg så tiltrekkende at sa jeg var pulbar. Anonymkode: 37151...707
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #2 Skrevet 12. februar 2020 Fordi det indikerer at kvinnen er et objekt menn bare skal putte pikken sin i. Det er ikke smigrende. Anonymkode: d0ef4...9da 25
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #3 Skrevet 12. februar 2020 Omtrent alle med et hull er jo pulbare eller tagbare, dere menn tar jo det meste. Vil heller være attraktiv, med attraktiv personlighet. Anonymkode: 4422a...5fc 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #4 Skrevet 12. februar 2020 Det betyr vel ikke at alle menn liker å bli kalt det. Det eneste vi kan gjøre er å snakke for seg selv. Jeg liker ikke å bli kalt det. Anonymkode: d837a...e0e 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #5 Skrevet 12. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi det indikerer at kvinnen er et objekt menn bare skal putte pikken sin i. Det er ikke smigrende. Anonymkode: d0ef4...9da Seriøst er det ikke? Trodde det jeg 🤔 Ikke så rart jeg trodde det når du ser hvordan jenter poserer for å friste mannfolka, de gjør det bevisst for oppmerksomheten 😂 Anonymkode: 97e83...6e2 3
ArneAnd Skrevet 12. februar 2020 #6 Skrevet 12. februar 2020 Jeg kan vel tenke meg at de fleste, kvinner som menn, helst vil føle ar de er gode nok og duger til mer enn å ha sex med. Pulbar indikerer at de kun duger til nettopp det. 9
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #7 Skrevet 12. februar 2020 Fordi at noen vil pule deg er ikke et kompliment når man er kvinne. Voldtektsmenn vil pule oss også så nei det er ikke smigrende. Det er ikke relevant hva du vil med en kvinne, men hva hun vil, så det et bare kjipt å si til noen at hun er pulbar for hva søren tror du at den infoen skal være nyttig for når vi ikke er interessert i å pule deg? Anonymkode: 4631f...290 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #8 Skrevet 12. februar 2020 Det er grusomt! Jeg fikk høre av en kollega at en annen mye eldre kollega hadde sagt dette om meg!! Jeg ble skikkelig sur, og sliter fortsatt med å se den mannen i øynene når jeg må i jobbsammenheng. Æsj. Anonymkode: 39e63...b33 6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #9 Skrevet 12. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er grusomt! Jeg fikk høre av en kollega at en annen mye eldre kollega hadde sagt dette om meg!! Jeg ble skikkelig sur, og sliter fortsatt med å se den mannen i øynene når jeg må i jobbsammenheng. Æsj. Anonymkode: 39e63...b33 Vet nå ikke helt. Du virker ganske pulbar spørr du meg. Anonymkode: 97e83...6e2 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #10 Skrevet 12. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Seriøst er det ikke? Trodde det jeg 🤔 Ikke så rart jeg trodde det når du ser hvordan jenter poserer for å friste mannfolka, de gjør det bevisst for oppmerksomheten 😂 Anonymkode: 97e83...6e2 Du må tro du er en veldig viktig og unik person om du tror at jenter poserer for å friste mannfolka. Menn er ikke så viktige for oss. Vi har estetisk sans selv og poserer fordi VI syns det ser fint ut. Anonymkode: 4631f...290 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #11 Skrevet 12. februar 2020 Fordi vi er mer enn ett objekt med et tre hull i, som ordet pulbar føles som! Vet ikke en gang om jeg ville sett på den mannen, som brukte et slik ord!! Anonymkode: c2a1e...759 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #12 Skrevet 12. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må tro du er en veldig viktig og unik person om du tror at jenter poserer for å friste mannfolka. Menn er ikke så viktige for oss. Vi har estetisk sans selv og poserer fordi VI syns det ser fint ut. Anonymkode: 4631f...290 Så dere syns trutmunnbilder, holde inn magen og presse rumpa og puppene ut er fint?? Du klarer virkelig ikke å se at veldig mange jenter spiller på sex på instagram, youtube osv osv?? Nå må jeg nesten le litt😅 Såklart gjør de det for å få oppmerksomhet fra menn. De vet godt hva de gjør og digger å få feedback på hvor deilige og flotte de er.. Anonymkode: 6a6f1...e96 6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #13 Skrevet 12. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dere syns trutmunnbilder, holde inn magen og presse rumpa og puppene ut er fint?? Du klarer virkelig ikke å se at veldig mange jenter spiller på sex på instagram, youtube osv osv?? Nå må jeg nesten le litt😅 Såklart gjør de det for å få oppmerksomhet fra menn. De vet godt hva de gjør og digger å få feedback på hvor deilige og flotte de er.. Anonymkode: 6a6f1...e96 Nettopp.. Hvorfor ta bilde av at du står i doggystyle med buksa langt oppi kusa? Fordi det er fint? Nei for å få oppmerksomhet fra gutta Anonymkode: 97e83...6e2 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #14 Skrevet 12. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp.. Hvorfor ta bilde av at du står i doggystyle med buksa langt oppi kusa? Fordi det er fint? Nei for å få oppmerksomhet fra gutta Anonymkode: 97e83...6e2 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dere syns trutmunnbilder, holde inn magen og presse rumpa og puppene ut er fint?? Du klarer virkelig ikke å se at veldig mange jenter spiller på sex på instagram, youtube osv osv?? Nå må jeg nesten le litt😅 Såklart gjør de det for å få oppmerksomhet fra menn. De vet godt hva de gjør og digger å få feedback på hvor deilige og flotte de er.. Anonymkode: 6a6f1...e96 Hva er da grunnen til at lesbiske gjør det? Anonymkode: 0e929...97f 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #15 Skrevet 12. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er da grunnen til at lesbiske gjør det? Anonymkode: 0e929...97f Forsatt oppmerksomhet for å lokke til seg kvinnfolk som liker det samme som mannfolk? Idk.. Anonymkode: 97e83...6e2 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #16 Skrevet 12. februar 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke smigrende. Det er vel heller at det ikke er politisk korrekt.. Anonymkode: c9e9a...2a5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #17 Skrevet 12. februar 2020 Hadde du likt at menn gikk å sa at du var pulbar? Du har ett hull du kan få pikk i du også så du er like pulbar som ei dame. Anonymkode: dc685...e47 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #18 Skrevet 12. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde du likt at menn gikk å sa at du var pulbar? Du har ett hull du kan få pikk i du også så du er like pulbar som ei dame. Anonymkode: dc685...e47 Hadde en jente sagt at jeg var pulbar hadde jeg blitt strålende fornøyd jeg Anonymkode: 97e83...6e2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #19 Skrevet 12. februar 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dere syns trutmunnbilder, holde inn magen og presse rumpa og puppene ut er fint?? Du klarer virkelig ikke å se at veldig mange jenter spiller på sex på instagram, youtube osv osv?? Nå må jeg nesten le litt😅 Såklart gjør de det for å få oppmerksomhet fra menn. De vet godt hva de gjør og digger å få feedback på hvor deilige og flotte de er.. Anonymkode: 6a6f1...e96 Iiiiiinnbiiiiilsk 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp.. Hvorfor ta bilde av at du står i doggystyle med buksa langt oppi kusa? Fordi det er fint? Nei for å få oppmerksomhet fra gutta Anonymkode: 97e83...6e2 Haha nei vi driter i en gjeng random gutter som er så teite at de tror alle bildene våres er til de! Dere tenker sånn som voldtektsmenn dere "Oh hun har på seg stramme klær på gata så da BER hun om det" Seriøst, hvis den eneste grunnen til at dere som gutter pynter dere og tar bra bilder er for å vise dere for jenter så er det på tide å få seg andre hobbyer for motsatte kjønn er ikke "alt her i Verden"! Anonymkode: 4631f...290 1
Hr. Aktiv Skrevet 12. februar 2020 #20 Skrevet 12. februar 2020 Det er ganske enkelt. Kvinner vil som regel ikke pule. Derfor er ord som ledes i den retningen nogo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå