Gå til innhold

Make-up sex

Isla

Har du make-up sex med din partner?  

1 stemme

1. 1. Har du make-up sex med din partner?

• Har aldri sex med min partner.
      0
    • Ja, men mest for partners skyld.
      1
    • Ja, etter hver krangel er det deilig med sex!
      9
    • Nei, orker ikke nærkontakt etter en krangel!
      3
    • Nei, vil bare ha kos.
      5

Anbefalte innlegg

Jeg klarer rett og slett ikke tanken på sex etter en krangel - da vil jeg bare ha kos og ikke noe mer... :wink:

Hva med dere? Og dere som har make-up sex: hvordan orker dere sex etter en krangel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har foreløpig ikke hatt en skikkelig krangel med typen, så har enda ikke hatt sjansen til etter-krangel-sex.... vet ikke om jeg ville vært i humør til det, men tror kanskje det, siden alt hadde blitt bra igjen da. jeg mener bra igjen på den måten at vi hadde kommet over krangelen.....

men vet vel ikke før jeg er i situasjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en gang jeg så overskrifta på innlegget ditt snudde jeg meg til sambo`n og spurte han om vi skulle krangle litt og ha makeup sex.Typen var skikkelig med på det han, men vi fant ikke noe å krangle om :-? Jeg prøvde å dra en om sure sokker og at han hadde blitt litt små feit :lol: men funka det?? Naji :)

Så med andre ord blir det dårlig med makeup sex her i gården.Men på et sånnt generelt basis har jeg ikke noe i mot det nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Make-up sex = sminke sex

Ja, i alle fall ifølge noen dårlige oversettere som oversatte en Seinfeld-episode :roll:

Tenker det var den du siktet til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho::hoho: Det føste som slo meg da jeg så overskriften. Herregud nå er det noen som spør om vi smiker oss før vi skal ha sex, eller noe i den duren................dårlig oversetting.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nødt til å ha blitt helt ferdig med kranglingen, bli HELT venner igjen, før jeg orker tanken på sex eller nærhet - orker ikke legge meg i samme seng heller før vi er venner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexen vi har etter en krangel er den beste sexen syns jeg! Det kommer selvfølgelig litt an på hva vi krangler om, men stort sett stemmer det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har ingen type å krangle med for tiden jeg da, men med en gang jeg så tittelen på innlegget kom jeg til å tenke på ekstypen min. Han pleide å egle opp til krangel, få meg skikkelig sinna, og så sa han bare "åh herregud du er så heit når du er forbanna" og dermed fikk jeg liksom ikke noe valg( les: kunne stoppa han hvis jeg ville selvsagt), ble bare dratt med til nærmeste seng....... eller skogholt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt så mange som tenkte på sminke da!? Kanskje det ikke skrives slik på engelsk? :lol:

Men dere skjønte i alle fall poenget da dere leste innlegget :roll:

Misunner siste gjesten her litt... Bare bli dratt med liksom 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...