Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en spesiell type kokosolje man skal velge eller duger hvilken som helst? 

Anonymkode: 835a1...7aa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker den på matbutikken. Men kjøp den minste du kan finne for du trenger så bittebittelite. 

Anonymkode: d9855...4dc

Skrevet

Den bør være extra Virgin ja

Skrevet

Koksolje er kokosolje. Men Kaldpresset / Extra virgin er den beste :) Den lukter godt av kokos også. Men bruk lite!! Det skal ikke mye til før alt ser fett ut. Kokosolje er også helt supert på vintertørr hud 😄

Skrevet

Kjøper alltid kaldpresset. Bruker den også som Strub (bland med sukker). Kan brukes på alt utsending og også spises. Er veldig godt med et lite «kokosøye» i havregrøten. 

Anonymkode: 0843f...bd8

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjøper alltid kaldpresset. Bruker den også som Strub (bland med sukker). Kan brukes på alt utsending og også spises. Er veldig godt med et lite «kokosøye» i havregrøten. 

Mente SKRUB

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjøper alltid kaldpresset. Bruker den også som Strub (bland med sukker). Kan brukes på alt utsending* og også spises. Er veldig godt med et lite «kokosøye» i havregrøten. 

Oi, glemte visst å lese over🤣

* UTVENDIG 

Skrevet

Kokosolje fikk håret mitt til å brekke. Anbefaler ikke.

Anonymkode: f0720...b30

Skrevet

Brukte kokosolje før, men har byttet til mandelolje, fikk tips om det fra min svigermor som er aromaterapaut. Synes den gir bedre konstistens på håret.  Kjøper på flasker på eksotiske butikker.  Bruker det også som fuktighetskrem etter dusj om vinteren mot ekstrem tørr hud. 

Anonymkode: 0d1f3...181

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Brukte kokosolje før, men har byttet til mandelolje, fikk tips om det fra min svigermor som er aromaterapaut. Synes den gir bedre konstistens på håret.  Kjøper på flasker på eksotiske butikker.  Bruker det også som fuktighetskrem etter dusj om vinteren mot ekstrem tørr hud. 

Hva er en eksotisk butikk? En stor meny liksom?

Anonymkode: e85df...2b9

Skrevet

Jeg bruker Marulaolje selv, hvordan er kokosolje i forhold? Og hvordan pleier dere håret med det? Jeg pleier å ha det i nyvasket hår på kvelden før jeg legger meg og skylle det ut morgenen etter. Jeg er litt noob på dette 🙈

Skrevet
4 timer siden, DrueSmoothie skrev:

Koksolje er kokosolje. Men Kaldpresset / Extra virgin er den beste :) Den lukter godt av kokos også. Men bruk lite!! Det skal ikke mye til før alt ser fett ut. Kokosolje er også helt supert på vintertørr hud 😄

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tetter ikke olje og fett porene?

Anonymkode: 6851e...701

Gjest MadameDeRosa
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tetter ikke olje og fett porene?

Ikke når det er vegetabilsk olje, kokosolje er noe av det reneste du kan ha av fuktighetsgivende på huden.

Noe annet enn «parafinum liquidum» som egentlig er nordsjøolje.

Endret av MadameDeRosa
Skrevet
8 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Ikke når det er vegetabilsk olje, kokosolje er noe av det reneste du kan ha av fuktighetsgivende på huden.

Noe annet enn «parafinum liquidum» som egentlig er nordsjøolje.

Hva er mandelolje og babyolje? Prøvde det og det tettet porene. 

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er mandelolje og babyolje? Prøvde det og det tettet porene. 

Mandelolje er vegetabilsk olje. 

Babyolje er faktisk nordsjøolje og burde aldri vært på babyhud eller noens hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...