Gå til innhold

Norge er verdens beste land å bo i- Er det virkelig det? ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det man går av toget på sentralbanestasjonen ( Norges hovedstasjon ) møter man en stasjon fullt av innvandrere og narkomane . Går man ut av stasjonenen er det første som møter deg en sterk eim av røyk av heroin og hasj. Oslo s ( hovedkjøpesenteret) er fylt opp av innvandrere og narkomane. Oppover gaten i hvert eneste gatehjørne sitter det narkomane med koppen. Hvis Norge er verdens beste land og bo i, Hvorfor er da Oslo Norges heroinhovedstad. Jeg har aldri sett så mange narkomane med koppen som jeg ser i Oslo. Ønsker vi ikke å prate om egne problemer fordi vi er best uansett hva? Hvorfor er Oslo blitt Europas heroinhovedstad ?

Anonymkode: 43c42...416

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er Norge det beste landet å bo i? For mange, ikke for meg, derfor flyttet jeg til et annent land.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er verdens beste land å bo i fordi vi som befolkning har så mange goder. Gratis helsehjelp, gratis tannhelse til vi er 18år, mister du jobben får du penger av staten slik at du slipper å måtte sove i telt på gata osv osv. 

folk ønsker ikke å snakke om problemene sine fordi andre folk er dømmende. Dømmende folk gjør at du helst holder kjeft og sliter i stillhet. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er konsekvensene av et politisk valg. Politikerne skjønner ikke hva de holder på med. Kan ikke finne bedre svar egentlig.

Anonymkode: 59a75...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tanuki skrev:

Er Norge det beste landet å bo i? For mange, ikke for meg, derfor flyttet jeg til et annent land.

Høres smart ut, Norge er verdens beste land for alle som trenger hjelp. Klarer du deg selv er Norge et av de aller verste landene. Da betaler du hele livet for noe du aldri får bruk for. En solid helseforsikring hadde vært mye bedre da. Den hadde du fått til halv pris.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres smart ut, Norge er verdens beste land for alle som trenger hjelp. Klarer du deg selv er Norge et av de aller verste landene. Da betaler du hele livet for noe du aldri får bruk for. En solid helseforsikring hadde vært mye bedre da. Den hadde du fått til halv pris.

Hvordan vet du at du aldri blir syk ? eller faller fra en høyde og havner i rullestolen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er da så uendelig mye mer enn Oslo S. og området rundt der. Du kan ikke velge landets verste strøk og så påstå at sånn er det i Norge. Det er et problemområde i Oslo, og de aller fleste hovedsteder både i Europa og i andre verdensdeler har slike problemområder.  Det betyr ikke at hele landet er sånn.  Når det er sagt, så har vi det veldig godt i Norge, og den viktigste grunnen til det er at det tas et felles ansvar for å hjelpe de som av en eller annen grunn trenger hjelp i livet sitt.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har skyhøy levestandard i Norge. Hva mener du kunne vært bedre?

Anonymkode: 4f742...ba0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for meg. Vurderer å flytte. Norge gjør meg ulykkelig. 

Anonymkode: f6867...f1d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. Synes det er veldig vanskelig å komme seg opp og frem egentlg. Videregående karakterer i feks gym og matlaging som skal avgjøre om du kan jobbe som psykolog eller lege.. Men det er kanskje fordi jeg var skikkelig dårlig på skolen og får nå skylde meg selv fordi jeg er for lat til å ikke ta opp fag. 

Det er ganske rettferdig, muligheter til alle. Men samtidig er det litt dritt for alt er så dyrt. 

Anonymkode: b7dc8...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skal det koste noe å gå på toalettet? Hva om man kommer i rush og det er svært akutt men man har glemt bankkortet?  

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har skyhøy levestandard i Norge. Hva mener du kunne vært bedre?

Kunne hatt mer krydder på maten. Det er litt kaldt. Kjedelige programer på nrk. Jeg kan fortsette uendelig.

Anonymkode: 3a870...33e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske rettferdig, muligheter til alle. Men samtidig er det litt dritt for alt er så dyrt. 

Hva er dyrt, synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kunne hatt mer krydder på maten. Det er litt kaldt. Kjedelige programer på nrk. Jeg kan fortsette uendelig.

Hehe. Ok. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nja.. Synes det er veldig vanskelig å komme seg opp og frem egentlg. Videregående karakterer i feks gym og matlaging som skal avgjøre om du kan jobbe som psykolog eller lege.. Men det er kanskje fordi jeg var skikkelig dårlig på skolen og får nå skylde meg selv fordi jeg er for lat til å ikke ta opp fag. 

Alt det der er jo i-landsproblemer. Heller det enn ekstrem fattigdom, å dø av sult og sykdommer, manglende helsevesen, krig, korrupsjon, etc etc.. 

Sammenliknet med mange andre land i verden så er Norge ganske så bra, ja. 

Anonymkode: 946d3...a0a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Gorilla skrev:

Sist jeg var på Oslo S betalte jeg svimlende 20kr for å gå på toalettet, men rygget fort ut da jeg så at det stod skilt med ‘området videoovervåket’ :haar:. 20kr rett i vasken for å ikke tørre å gå på do engang. Uansett, helt sinnsykt at det koster 20kr for å gå på toalettet. Er jo på grensen til svindel. Dyrt nok å betale 5kr for å bruke et toalett, 20kr nekter jeg å betale. Hvorfor i alle dager skal det koste noe å gå på toalettet? Hva om man kommer i rush og det er svært akutt men man har glemt bankkortet?  

Ja det er bedre i makedonia. Der er det gratis å gå på doss. Verdens beste land!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dyrt, synes du?

å gå på doss på oslo s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

å gå på doss på oslo s

Gå på dass hjemme da. Problem løst

Anonymkode: 946d3...a0a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

å gå på doss på oslo s

Er det virkelig en så stor økonomisk post for deg?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...