Gå til innhold

HELT ÆRLIG NÅ; GUTTER?!?

Fremhevede innlegg

Gjest delia
Skrevet

Når dere tar ei dame for første gang, eller kanskje rett før dere trenger inn i henne.... Hva håper dere på, da?

At hun skal være trang, trang og trang???

Er dette veldig viltig for dere?

Trang vs vid...

Hvis drømmedama viser seg å være vid, eller litt vid,da. Ville det ødlegge mye for sexnytelsen, vurdert å slå opp, eller latt være å svare på meldinger og telefonen.

Lurer bare,jeg

:o :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neeee, er ikke bare det som telles :)

finnes langt viktigere ting 8)

Skrevet

Er vel like viktig for menn at kvinnen er trang, som det er for kvinnen at mannen ikke er for liten. Rent seksuelt er det uakseptabelt av kvinnen er vid. Men det kommer selvfølgelig an på hvor vid vi snakker. Eller hvor liten mannens penis er. Hadde det bare vært snakk om sex for sexens skyld, ville ikke jeg giddet en vid partner. Men dette kan selvfølgelig overstyres av personlighet og følelser. Hadde dette gjelt en kvinne jeg hadde vært forelsket i, hadde ikke tanken slått meg en gang, at hun egentlig rent seksuelt ikke fungerte i sengen. Intimiteten gjør det til at det fungerer allikevel, i det tilfellet.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg tror de tenker: Jippi! Jeg puler... 8) :tunge1:

Skrevet

:tunge1:

Mat, fitte, søvn, mat, mat, fitte, søvn, fitte, mat.

Gjest Marcuz
Skrevet

Hvis man hadde latt være å svare på sms og oppringing, så hadde nok det vært av helt andre grunner enn størrelsen på fitta hennes.

Gjest Mann 33
Skrevet

Pulverheksa har nok VELDIG rett i det hun sier!

Har vel hatt sex/elsket med ca 30 damer og enda ikke opplevd ei som har vært altfor vid.

Og ligger vel omtrent på snittet når det gjelder størrelse på penis.

Gjest mr. B.I.G
Skrevet

Har STOR så har aldri hatt probleer med at dama har vært for vid

Gjest Emera
Skrevet
Jeg tror de tenker: Jippi! Jeg puler... 8)  :tunge1:

:hoho:

Det tror jaggu jeg også!

Skrevet

Det var vel kanksje ikke så langt unna... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler:

Gjest P. Rudi
Skrevet

At dama er trang er deilig, så lenge hun ikke er FOR trang. Deilig å få dyppet hele kølla og deilig at det ikke føles ut som du er 10.mann som prøver å få plass i en telefonkiosk.

Gjest Mannen
Skrevet

Har heller aldri opplevd noen er "for" vid.

Det som har mye mer å si er egentlig hvor våt hun blir.

Om hun blir veldig våt kjenner man jo litt mindre - men samtidig er det jo litt kompliment at hun sannsynligvis er veldig tent :wink:

Skrevet

Jente på 29 år som lurer på om dere gutter merker noe til at vi mødre er noe anderledes "der nede" enn våre barnløse søstre.

Dette er vel noe de fleste mødre tenker på sånn en gang i mellom!

Klart kroppen er fantastisk som kommer tilbake i fasong, men som sagt er det noen som helt forskjell!

svar seriøst,.da

takk, azz! og nyt sommeren.

Skrevet

Det skal vel godt gjøres å kjennes ut som man er vid om man faktisk er aktiv og bruker musklene. Ligger man som en sekk der så kjennes man vel litt slapp ut.

Gjest -Snorkfrøken
Skrevet

Jeg er for trang!! og kjæresten min for stor (har riktignok bare hatt sex en gang, men det var heeelt jææævlig!!!) Så yeah..ville bare si det.. er litt frustrert og gruer meg veldig til å ha sex med han igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...