Gå til innhold

Introverte: Hvor mye ladetid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du hadde vært 4 dager i strekk med veldig mye sosialt på tur med venner,- altså uten alenetid. 

Hvor mange dager hadde du trengt for å bli ladet opp igjen ? For å få energien tilbake?

Anonymkode: 063b2...817

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert ei veke.

Anonymkode: 6600a...912

• Liker 5
Skrevet

Tar et par dager hvor jeg vil være alene og får nok av den sosiale dosen jeg får på jobb 

Anonymkode: 41d0e...04e

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde vært 4 dager i strekk med veldig mye sosialt på tur med venner,- altså uten alenetid. 

Hvor mange dager hadde du trengt for å bli ladet opp igjen ? For å få energien tilbake?

Hadde aldri orket fire dager i strekk uten hviletid hver dag. Derfor utsetter jeg meg ikke for fire dager sosialt samvær uten at jeg har sjansen til et par timers ro daglig. Minst. Og jeg hadde vært åpen for de andre og fortalt hvordan jeg føler det og hva jeg trenger, vil ikke at de skal føle at det er noe feil hos dem. 

Skrevet

To dager. En dag for å hvile og en for å kjede meg.

Anonymkode: ebb5d...c53

• Liker 3
Skrevet

Minst en uke for min del. 

• Liker 3
Skrevet

2-3 uker 🤪🤪🤪

Ble helt totalt tappa for energi nå i jula, 23-28 desember med sosiale ting 🤪🤪🤪

• Liker 1
Skrevet

3 dager minst. Og så ha rolige dager med lite folk en stund. 

Anonymkode: 27641...f93

Skrevet

Antageligvis minst en uke. Men jeg måtte nok hatt noe alenetid i løpet av de 4 dagene også.

Anonymkode: 7f38e...0b2

Skrevet

5-7 dager

Anonymkode: 67193...88e

Skrevet

Alt fra 2 til 7 dager, tipper jeg. Avhenger av lyd- og aktivitetsnivået de dagene det var konstant sosialisering. Høyere = mer ladetid for min del.

Anonymkode: 74902...c18

Skrevet

Dere er vel på jobb eller skole disse dagene så det blir vel ikke riktig å si man ikke er sosial? 

• Liker 2
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere er vel på jobb eller skole disse dagene så det blir vel ikke riktig å si man ikke er sosial? 

Derfor jeg trenger 2-3 uker der all tid utenom jobb går til lading 😅

00B889F9-01AA-434B-A6E6-319DB67036F4.thumb.jpeg.cd1f7980afe50386108780df70e08fc8.jpeg

Skrevet

4 dager. Tommelfingerregelen hos meg er en dag ladetid for en dag som sosial.

Anonymkode: a7fc9...abf

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke så sosial på jobb, jobber stort sett alene foran computeren.

Anonymkode: 67193...88e

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Iallefall ei uke. Jeg er veldig bevisst på å ikke avtale ting flere dager på rad. Annenhver dag passer best for meg, med unntak av noen får ting

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg har så mye ladetid i det hele tatt, har jo mann og barn. Kan ikke bare kutte dem ut i tre dager fordi jeg er sliten etter sosial tur. Så for min del er jeg helst ikke sosial over flere døgn, jeg liker ikke å overnatte sammen med andre. Orker heller ikke å treffe venner eller bekjente flere dager på rad. Det holder med jobb og familie.

Anonymkode: 14cd0...8c4

Skrevet

2 dager kanskje?

Pleier å sørge for at jeg er våken og alene i noen timer etter jeg kommer hjem fra besøk om det lar seg gjøre, det hjelper mye også.

Anonymkode: cdbef...64c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...