AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 Hei Frist til bhg oppstart er 1. Mars, men hva gjør man om det skjer noe etter 1 mars som gjør at en må flytte til en annen kommune? Håper selvfølgelig at det ikke skjer noe slik, men nå er jeg i en litt vanskelig situasjon og trenger å vite dette.. Anonymkode: 983ca...abc
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #2 Skrevet 12. februar 2020 Hvis du vet hvilken kommune du kanskje skal flytte til, kan du sjekke om du kan søke der også samtidig. Vi var i litt samme situasjon, dvs. vi visste at vi skulle flytte, men hadde ikke funnet noe hus ved 1. mars. Kommunen vi flyttet til lot oss søke, men vi måtte ha en adresse klar for å kunne godta plassen vi fikk tildelt. Det var noen måneder senere, så det gikk bra. Anonymkode: ff24e...0f1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #3 Skrevet 12. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis du vet hvilken kommune du kanskje skal flytte til, kan du sjekke om du kan søke der også samtidig. Vi var i litt samme situasjon, dvs. vi visste at vi skulle flytte, men hadde ikke funnet noe hus ved 1. mars. Kommunen vi flyttet til lot oss søke, men vi måtte ha en adresse klar for å kunne godta plassen vi fikk tildelt. Det var noen måneder senere, så det gikk bra. Anonymkode: ff24e...0f1 Vi har Også gjort dette Anonymkode: 790c8...882
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #4 Skrevet 12. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du vet hvilken kommune du kanskje skal flytte til, kan du sjekke om du kan søke der også samtidig. Vi var i litt samme situasjon, dvs. vi visste at vi skulle flytte, men hadde ikke funnet noe hus ved 1. mars. Kommunen vi flyttet til lot oss søke, men vi måtte ha en adresse klar for å kunne godta plassen vi fikk tildelt. Det var noen måneder senere, så det gikk bra. Anonymkode: ff24e...0f1 Jeg snakket med kommunen vi mest sannsynlig skal flytte til, og hun sa at vi fint kunne søke, men vi måtte ha en adresse klar ved oppstart. Det er greit nok. Men ekteskapet er på vippen, og jeg har familie i en annen kommune, det står mellom to studiesteder og to kommuner med barnehage. Jeg planlegger ikke skilsmisse, men jeg vil gjerne være forberedt dersom det faktisk ikke går lenger.. Og at livet ikke skal stoppe opp.. Anonymkode: 983ca...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå