AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 Jeg har solgt en del ting på Finn, og alt blir selvfølgelig ordentlig vasket før jeg sender det. Tenker at det er en selvfølge. Har ikke kjøpt så mye via Finn, men de få gangene jeg har gjort det mottar jeg som regel møkkete varer i posten. F. eks. barneleker og utstyr til tripptrappstol. Jeg vil jo naturligvis vaske brukte gjenstander jeg kjøper uansett, men å gnikke og gnu for å fjerne inntørket skitt er bare ekkelt. Er dette vanlig, eller har jeg bare vært uheldig? Anonymkode: 3cac3...c97
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #3 Skrevet 12. februar 2020 Off for ett livsproblem... Alt man skal finne på å klage over. Anonymkode: 45fcf...427 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #4 Skrevet 12. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har solgt en del ting på Finn, og alt blir selvfølgelig ordentlig vasket før jeg sender det. Tenker at det er en selvfølge. Har ikke kjøpt så mye via Finn, men de få gangene jeg har gjort det mottar jeg som regel møkkete varer i posten. F. eks. barneleker og utstyr til tripptrappstol. Jeg vil jo naturligvis vaske brukte gjenstander jeg kjøper uansett, men å gnikke og gnu for å fjerne inntørket skitt er bare ekkelt. Er dette vanlig, eller har jeg bare vært uheldig? Anonymkode: 3cac3...c97 Jeg vasker alltid før jeg selger, det er en selvfølge for meg. Men tror det er ganske vanlig at folk ikke gjør det, og jeg synes det er litt rart. Ville ikke betalt særlig for skitne ting, uansett hva det er. Har ofte undret meg over folk som selger f.eks. en sofa og sier fra om flekker som lett kan fjernes, hvorfor gjør de ikke det før de selger da? Har solgt stoffsofaer flere ganger, av typen med løse puter hvor trekket kan tas av. Jeg vasker samtlige trekk før salg, og støvsuger nøye. Jeg får alltid god pris for det jeg selger, skriver i annonsen at det er skikkelig rengjort. Anonymkode: 5a649...78c 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #5 Skrevet 12. februar 2020 Haha, jeg prøver å gi bort noe nå, men står klart å tydelig i teksten at den «gis bort som den er» 😅😂 Er i grei stand, helt gratis sofa, men den som vil ha den får ta jobben med å frakte og evt. vaske/rense den Anonymkode: c4552...7b6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #6 Skrevet 14. februar 2020 Jeg har ved flere anledninger mottatt skittne produkt. Jeg gjør jo mine tanker om den generelle rensligheten til disse personene. Møkkete mennesker selger møkkete ting🤔 Hvor er stoltheten til folk? Æsj Anonymkode: a2508...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå