RonjaHolsweiler Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 Hei Skal til København i vinterferien, har noen en hotell-anbefaling? Ønsker et hotell med et spesielt preg over seg, ingen ulempe om det er god frokost i tilleg:-)
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #2 Skrevet 12. februar 2020 Jeg bor alltid på Nobis. Anbefaler å oppgradere ett eller to hakk for litt større rom. Ellers er Admiral Hotel veldig spesielt. Nimb står høyt på lista å prøve ut, det er nok beste Køben har å by på. Men sparer det til en tur der jeg har ro/tid til å være en del på hotellet, og uteområdet kan nytes. Jeg ble også plassert på Radisson sas hotellet med Arne Jacobsen design på jobbreise en gang. Veldig stilig om du liker hans design. Men utover det typisk sas/business hotell, med gjennomsnittlig frokost. Anonymkode: 39c33...ddc 2
enkefru Skrevet 12. februar 2020 #3 Skrevet 12. februar 2020 Admiral er bra og spesielt. Hotell Phoenix er gammelt og utrolig romantisk om det er ønskelig 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #4 Skrevet 12. februar 2020 Bella sky ❤❤❤❤ Og Tivoli hotell Anonymkode: 06165...5de 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #5 Skrevet 12. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bella sky ❤❤❤❤ Og Tivoli hotell Anonymkode: 06165...5de Jeg trudde Bella sky var et flyplasshotell? Mulig jeg husker helt feil her. Anonymkode: 39c33...ddc 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #6 Skrevet 12. februar 2020 Axel guldsmeden. det ligger på Vesterbro, tett på tivoli og kødbyen som har rigtig mange gode spisesteder. Anonymkode: 75c8d...964 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå