AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 Får man mye for de koppene idag? Har cirka 50 + kopper som ikke blir brukt. Flere av de er såkalt sjeldne, ubrukte og med lapp på. Er det sannsynlig at de vik øke mye i verdi etterhvert? Jeg har disse koppene fordi jeg samlet på de før, men har merket at der har gått en slags inflasjon og overproduksjon de siste årene når det gjelder mummikopper. Nå tar de bare opp plass og blir heller ikke brukt da de er alt for små, etter min mening. Anonymkode: 10d1a...d5e
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #2 Skrevet 12. februar 2020 Noen av de selges jo til ekstreme summer, så ja, du kan få mye om du finner de rette kjøperne! Anonymkode: 28392...4fd
Belima Skrevet 12. februar 2020 #3 Skrevet 12. februar 2020 Sjekk her: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=170214698 Mange annonser på Finn om Mummikopper.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #4 Skrevet 12. februar 2020 Det er ei egen gruppe på Facebook med kjøp/salg av mummikopper. Anonymkode: 40b9c...295
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #5 Skrevet 12. februar 2020 Jeg er medlem i gruppa. Det jeg egentlig lurer på er om det er lurt å selge samlingen nå eller vente. Tror dere koppene har potensiale til å øke i verdi eller har verdistigningen nådd toppen nå? Spør fordi mummikopper er blitt så vanlig og det er så mange som samler. Føler liksom ikke at det er så spesielt lengre. Anonymkode: 10d1a...d5e
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #6 Skrevet 12. februar 2020 Vanskelig å si om de vil øke i verdi eller ei. Jeg har bestemt meg for at jeg heretter kun skal samle på sesongkoppene, altså de som kommer ut hver vinter og sommer. Du kan se hva de selges på Finn og i FB-gruppa og vurdere om det er en grei pris for deg å få for de. Mange samler jo fortsatt, men usikker på hvor mange nye som kommer til. Anonymkode: 40b9c...295
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå