AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 Hei Trenger litt ekstra penger, og jeg lurte egentlig på om det er mulig å selge brukte sokker og sko, og kanskje truser sånn helt helt anonymt? Er det noen som har tips til hvordan man gjør det? Anonymkode: 4234a...14f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #2 Skrevet 12. februar 2020 Du fikk svar i den forrige tråden din Anonymkode: 8373a...4be 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #3 Skrevet 12. februar 2020 Btw jeg har en på snap som vil kjøpe sokker men seff ikke uten få massere bena mine først og få runke mens han masserer føttene mine æsj Hvis du tror truse og sokkesalg handler om å overlevere brukt tøy i en pose eller sende i posten uten noe seksuelle tjenester så tar du feil. Ikke nedverdig deg selv til å være runkekluten til ekle menn Anonymkode: 8373a...4be 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #4 Skrevet 12. februar 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Trenger litt ekstra penger, og jeg lurte egentlig på om det er mulig å selge brukte sokker og sko, og kanskje truser sånn helt helt anonymt? Er det noen som har tips til hvordan man gjør det? Anonymkode: 4234a...14f Helt helt anonymt går ikke utenom bitcoin men ingen gidder å opprette det eller kjøpe av en de ikke får ansiktsbilder av. De fleste vil møtes face to face hjemme hos deg eller i bilen sin for å ta av deg sokkene og trusa selv og da er du i veldig utsatt posisjon for både overgrep og for å bli fulgt etter og stalket Anonymkode: 8373a...4be
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #5 Skrevet 12. februar 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du fikk svar i den forrige tråden din Anonymkode: 8373a...4be Det var ikke meg, sikkert flere som er interessert i slik hehe 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Btw jeg har en på snap som vil kjøpe sokker men seff ikke uten få massere bena mine først og få runke mens han masserer føttene mine æsj Hvis du tror truse og sokkesalg handler om å overlevere brukt tøy i en pose eller sende i posten uten noe seksuelle tjenester så tar du feil. Ikke nedverdig deg selv til å være runkekluten til ekle menn Anonymkode: 8373a...4be Takk for råd ❤️ du har et poeng Anonymkode: 4234a...14f
isw Skrevet 12. februar 2020 #6 Skrevet 12. februar 2020 (endret) Min største bekymring er at disse jentene tydeligvis er så redde for ærlig arbeid at de går til disse skrittene. Hva er problemet med å få seg en jobb hvis man trenger penger? Selge undertøy, eskorte, osv. høres glamorøst ut og man forledes til å tro at kjøperne er renslige kjekke menn fra finansbransjen. Sannheten er nok at det er 99% drittfolk som kjøper. Folk man vil ha lengst mulig unna seg Endret 12. februar 2020 av isw 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #7 Skrevet 12. februar 2020 Er truser til gravide med masse utflod hotte? Anonymkode: fe688...330
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå