AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 Hvis du inviterer til sammenkomst og mange melder i fra om at de ikke kan likevel. Avlyser du avtalen, eller inviterer du de resterende og gjør en koselig kveld ut av det likevel? Jeg har invitert 5 personer etter å ha forhørt meg på forhånd om det passer, i frykt for at dette skulle skje. Men nå viser det seg av to ikke kan likevel, en er usikker og en tredje må dra tidlig. Vil gjerne invitere inn, men det føles så dumt å gjøre en big deal ut av en anledning når så få kan komme. Anonymkode: 6085d...cc1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 12. februar 2020 #2 Skrevet 12. februar 2020 (endret) Du kan jo Forandre tidspunkt med grunnlag i dårlig oppmøte? Endret 12. februar 2020 av MadameDeRosa
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #3 Skrevet 12. februar 2020 Pleier du å invitere ofte, og mange kommer? Eller inviterer du sjelden og mange melder avbud i siste liten? Jeg har merket meg at mange blir usikre på om de skal gå hvis den som inviterer sjelden gjør det, og den personen har få venner. Da er folk redde for å bli den eneste der, og kanskje kjenner de ikke den som inviterer så godt heller. Litt usikker på hva du bør gjøre. Du kan enten forhøre deg om et annet tidspunkt passer bedre (hvis du er ganske sikker på at de som sier de ikke kan denne gangen, garantert ville ha kommet ellers), eller så kan du lage det -kjempehyggelig- for de som kommer. Da spres ordet til neste gang du inviterer. Anonymkode: a0768...759
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #4 Skrevet 12. februar 2020 Hvis du har invitert fem og alle er usikre ville jeg bare sagt at vi får heller finne en annen dag hvor alle kan. Hvis det viser seg at en eller to plutselig kan allikevel så ta det på sparket og se hva du orker. Du behøver ikke å forberede noe til det. Anonymkode: 580c0...698 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #5 Skrevet 23. februar 2020 På 12.2.2020 den 8.38, MadameDeRosa skrev: Du kan jo Forandre tidspunkt med grunnlag i dårlig oppmøte? Det hadde jeg gjort også innimellom blir det bare sånn, at datoen passet dårlig, de aller fleste har vært borti dette Anonymkode: d22d4...486 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå