AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 Innimellom leser jeg tydelige referanser til andre tråder... Som jeg åpenbart har gått glipp av, da jeg ikke har vært så lenge på forumet. En referanse er til en viss Ronja og en annen referanse er om noen som skriver stygge ting på hobbytingene til noen (ler så jeg griner bare av å skrive denne setningen). Kanskje det er samme tråd, eller ulike tråder. Kan noen hjelpe meg? Lime inn en link til den eller de trådene det er snakk om? Jeg dør av nysgjerrighet 😂 Anonymkode: 71159...921
Gjest Koya Skrevet 12. februar 2020 #2 Skrevet 12. februar 2020 (endret) Denne Ronjatråden du tenker på? Og denne? Endret 12. februar 2020 av Koya
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #3 Skrevet 12. februar 2020 7 minutter siden, Koya skrev: Denne Ronjatråden du tenker på? Og denne? Altså, TUSEN TAKK ❤️ Jeg ligger her i mørket og ler så jeg griner... Godtesnop?! 😂😂 Ser jeg skal få litt å lese 😂 Og så oppdager jeg selvfølgelige nye referanser til ANDRE tråder igjen. En om noen avleggere som ble ødelagt/frø som ble gravd utav jorden. Du vet vel ikke tilfeldigvis hvilken det er også? Så skal jeg slutte å spørre, jeg lover 😂 Anonymkode: 71159...921
Gjest Koya Skrevet 12. februar 2020 #4 Skrevet 12. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, TUSEN TAKK ❤️ Jeg ligger her i mørket og ler så jeg griner... Godtesnop?! 😂😂 Ser jeg skal få litt å lese 😂 Og så oppdager jeg selvfølgelige nye referanser til ANDRE tråder igjen. En om noen avleggere som ble ødelagt/frø som ble gravd utav jorden. Du vet vel ikke tilfeldigvis hvilken det er også? Så skal jeg slutte å spørre, jeg lover 😂 Anonymkode: 71159...921 Jeg husker de trådene svært godt, særlig den første der 😂 Nei dessverre, den kan jeg ikke huske. Får håpe at noen andre kanskje husker den
MortenMinstelønn Skrevet 12. februar 2020 #5 Skrevet 12. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Altså, TUSEN TAKK ❤️ Jeg ligger her i mørket og ler så jeg griner... Godtesnop?! 😂😂 Ser jeg skal få litt å lese 😂 Og så oppdager jeg selvfølgelige nye referanser til ANDRE tråder igjen. En om noen avleggere som ble ødelagt/frø som ble gravd utav jorden. Du vet vel ikke tilfeldigvis hvilken det er også? Så skal jeg slutte å spørre, jeg lover 😂 Anonymkode: 71159...921 Jeg har en snedig samling rare innlegg og kommentarer. Ikke le for mye av det foreløpig. Det kan hende jeg får papirer på at jeg er klin kokos. Eller jeg kanskje får papirer på at jeg er normal. Uansett er ingen av delene spesielt tillitsvekkende. Nå er det å trampe løs på tredemølle og synge som Angelina Jordan rett over naboen før dusj. Naboen jobber ikke. Han skal vekkes. Tror det blir en fin dag. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #6 Skrevet 12. februar 2020 Mannen har skrevet hore på hobbytingene høres ut som nesten kunne vært kona til en viss minister som skrev rasist på eget hus og tente på bilen.... Just sayin. Schizofreni og permanente psykoser er triste saker Anonymkode: 15879...3fd 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #7 Skrevet 12. februar 2020 13 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg har en snedig samling rare innlegg og kommentarer. Ikke le for mye av det foreløpig. Det kan hende jeg får papirer på at jeg er klin kokos. Eller jeg kanskje får papirer på at jeg er normal. Uansett er ingen av delene spesielt tillitsvekkende. Nå er det å trampe løs på tredemølle og synge som Angelina Jordan rett over naboen før dusj. Naboen jobber ikke. Han skal vekkes. Tror det blir en fin dag. Et sted midt i mellom der tror jeg er greit, i alle fall langt mer interessant 😂 Anonymkode: 71159...921
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #8 Skrevet 12. februar 2020 15 timer siden, Koya skrev: Jeg husker de trådene svært godt, særlig den første der 😂 Nei dessverre, den kan jeg ikke huske. Får håpe at noen andre kanskje husker den Synes det uansett var imponerende at du serverte de to første 😄 Anonymkode: 71159...921
Gjest Koya Skrevet 12. februar 2020 #9 Skrevet 12. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det uansett var imponerende at du serverte de to første 😄 Anonymkode: 71159...921 Hehe, har vært på dette forumet i 10 år så har fått med meg en god del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå