AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #1 Skrevet 11. februar 2020 Er det noen av dere som noen gang har bestilt varer fra Miss Candyfloss? Erfaringer? Lang tid? God kvalitet? Anonymkode: dfb59...1ac
SPOCA Skrevet 11. februar 2020 #2 Skrevet 11. februar 2020 God erfaring med butikken. Tok ikke veldig lang tid før varene kom (litt over en uke tror jeg), generelt god kvalitet.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 Ok, takk. Synes det går så sakte med dem... Bestilte på søndag, pakken er enda ikke sendt. Får bare smøre meg med tålmodighet. Ble bekymret. Trodde at siden kanskje var svindel. Anonymkode: dfb59...1ac
SPOCA Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk. Synes det går så sakte med dem... Bestilte på søndag, pakken er enda ikke sendt. Får bare smøre meg med tålmodighet. Ble bekymret. Trodde at siden kanskje var svindel. Anonymkode: dfb59...1ac Neida, det er ikke svindel. Det kan dog være fordi det er en mindre butikk at de sender f.eks i bulk eller lignende, slik at det tar lengre tid. Vi har nok blitt litt for godt vant med at ting går veldig raskt. Så jeg ville nok smurt meg med litt tålmodighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå