Gå til innhold

Er du stiv lenge etter utløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du stiv lenge etter utløsning? Jeg klarer noen ganger å komme to ganger, men et stiv en god periode etterpå. Litt upraktisk av og til. Er det vanlig? Føler meg liksom ikke kåt heller, bare at den er stiv en halvtime etter sex 🤷‍♂️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Ganske raskt slapp, men stivner igjen etter 10-15 minutter ved stimulering. 

Anonymkode: ee813...90e

Skrevet

Som regel synker den sammen igjen etter utløsning, men det var en gang jeg var ekstremt sprengkåt, da forble den stiv, men det er utenom standard. 

Anonymkode: 8b041...a3c

Skrevet

Jeg er ofte såpass kåt at når jeg f. eks. har blitt sugd av, bare får en liten bikk i maks et par minutter, ikke skikkelig slapp men litt sånn halvveis, før den er steinhard igjen hvis dama fortsetter å suge. Eller bare er litt ivrig når hun gjør clean up 🤪 😁

Anonymkode: 53301...db0

Skrevet

Ikke så veldig lenge, men lenge nok til å gi dama en "bonusorgasme" 😋

Anonymkode: dda78...080

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ofte såpass kåt at når jeg f. eks. har blitt sugd av, bare får en liten bikk i maks et par minutter, ikke skikkelig slapp men litt sånn halvveis, før den er steinhard igjen hvis dama fortsetter å suge. Eller bare er litt ivrig når hun gjør clean up 🤪 😁

Anonymkode: 53301...db0

Clean up? 

Anonymkode: b05bb...083

Skrevet

Som regel ikke, men innimellom er det som om ingenting har hendt.

Anonymkode: b1790...055

Skrevet

Det hender at den knapt synker sammen før jeg er klar for runde to etter få minutter men det er på (sjeldent) gode dager.

Når tøsa vil ha mer enn en omgang praktiserer vi tease & denial på meg og viktigst av alt; en såkalt "ruined orgasm" i første runde. Utføres den prikkfritt er den like hard etter tømming som før. Frustrerende for meg men deilig for henne. 

Og som alle vet: kvinnen i fokus 🙂

Anonymkode: 78d86...2cd

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, Tranma skrev:

Er du stiv lenge etter utløsning? Jeg klarer noen ganger å komme to ganger, men et stiv en god periode etterpå. Litt upraktisk av og til. Er det vanlig? Føler meg liksom ikke kåt heller, bare at den er stiv en halvtime etter sex 🤷‍♂️

blir slapp etter 5 min, med mindre jeg går for the double

Skrevet

min blir slapp etter 3 jukk, utløsning og 5 sekunder.

Skrevet
17 timer siden, bloody skrev:

min blir slapp etter 3 jukk, utløsning og 5 sekunder.

Kjedelig... 

Anonymkode: 9d3a7...89e

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjedelig... 

Anonymkode: 9d3a7...89e

Men jeg er klar etter 24timer da! Da kan man ta neste runde liksom

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg kan også sprute 2 ganger etter hverandre uten problem😁 stiv lenge ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...