Gå til innhold

Blir menn kåt av bilde av fitte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer. 

Anonymkode: 74ffb...829

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa

Anonymkode: e2376...362

Skrevet

Noen blir sikkert det, mens andre ikke blir det. Menn er forskjellige.. 

Skrevet

Jaaa, har fullt av rare meldingforespørsler på facebook av ukjente menn, både norske og utlendinger som bor  i norge. Er medlem i del grupper som kosegruppa, livestream norge osv,  er slik dem finner meg. Men jeg svarer ingen av dem. Er flere av dem som spør meg om nude bilder, svarer ingen :) 

Anonymkode: ec068...21f

Skrevet

Generelt, nei. Kommer an på setting og person. 

Skrevet

Spørs helt på fitta, men av de jeg har sett så er det veldig få som ville gjort meg kåt å få bilde av. Send tits og rumpe

Anonymkode: 92740...954

Skrevet

Han vil jeg skal sende bilde. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke send bilde fordi han vil det, send det hvis DU vil det .Høres ut som pressing spør du meg

Anonymkode: ec068...21f

• Liker 3
Skrevet

Ja, er svaret.

Anonymkode: 5c7a4...fff

Skrevet

En bakstuss med en liten string på slår det meste spør du meg! 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du selv ønsker å gjøre dette, så er det bare å kjøre på! Men ikke la deg presse til å gjøre det.. 

Og hvis du først velger å sende slike bilder, så bør du vanligvis passe på at du ikke viser ansiktet (eller andre lett gjenkjennelige ting).

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Blir kåt av det ja. Men ikke send, selv om det er helt anonymt kan han en gang sende det videre og si at det er din. Har du en gang sendt kan du aldri lyve overbevisende. Har du aldri sendt, kan du trygt si jeg har ALDRI sendt et slikt bilde, ALDRI, det kan umulig være min, og det vil føles mye mye bedre enn den korte spenningen det gir å sende et slikt bilde.

Skrevet

For 30 år siden? Ja. Nå skal det litt mer til, er jeg redd. 

Skrevet

Kan denne tråden bli stengt? 

Skrevet

Heterofile menn tiltrekkes jo av kvinner. En pen og naken kvinne vil være helt naturlig å bli tiltrukket av en mann, og kjønnsorganet er jo noe som er naturlig å bli opphisset av.

Så kommer det jo an på settingen. Et nærbilde av en vulva tror jeg de fleste klarer å se uten at de får problemer....

Er han forelsket, så sier det jo seg selv at han vil bli opphisset av å se kjæresten naken, og hadde sikkert også blitt det av å få et bilde av kjønnet.

Men folk er forskjellige.

Anonymkode: d6cc7...908

Skrevet

Nei, syntes ikke de er noe særlig å se på.

Anonymkode: d9e09...87f

Skrevet

Nei, kjønnsorganer er ikke pene.

Anonymkode: af4fd...78f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...