AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #1 Skrevet 11. februar 2020 Er det fint. Anonymkode: bc2db...eff 1
Gjest theTitanic Skrevet 11. februar 2020 #2 Skrevet 11. februar 2020 Kan være. Har sett en som kler det. Om du kler det vet jeg ikke. Men liker du det så ikke la alderen hindre deg.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #3 Skrevet 11. februar 2020 Sjelden folk får til en ren, fin naturlig blond farge. Så nei. Den tacky gule helblekede looken med 2 cm mørk ettervekst kler ingen. Anonymkode: b7012...bbc 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #4 Skrevet 12. februar 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det fint. Anonymkode: bc2db...eff Hvis det er Ronja? Så NEI. Anonymkode: 380eb...290
GlitterGuri Skrevet 12. februar 2020 #6 Skrevet 12. februar 2020 Kjør på!! Men gjør det hos frisør, så det blir det gjort ordentlig, jevnt og fint
Gjest ti10 Skrevet 12. februar 2020 #7 Skrevet 12. februar 2020 Kommer an på fargene dine, ikke alderen. Har sett både vellykkede og mislykkede forsøk.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #8 Skrevet 12. februar 2020 Platinableket hår, leopard miniskjørt, dype utringninger, nettingstrømpebukse. Alt er i samme bås, og alt er et stort NEI. Og spesielt trist etter 40. Anonymkode: e68d9...d95
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. februar 2020 #9 Skrevet 12. februar 2020 Ja, vist du passer det er det fint.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #10 Skrevet 12. februar 2020 Mye finere med lyse striper iblandet egen hårfarge!! Anonymkode: 9dfb5...f93
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #11 Skrevet 13. februar 2020 På 11.2.2020 den 22.39, AnonymBruker skrev: Sjelden folk får til en ren, fin naturlig blond farge. Så nei. Den tacky gule helblekede looken med 2 cm mørk ettervekst kler ingen. Anonymkode: b7012...bbc Lillasjampo og økonomi til å friske opp med jevne mellomrom er vel stikkord her 😊 Ts: Livet er for kort til å tenke på hva andre synes om deg! Gjør som du selv vil. Jeg hadde alltid lyst til å bli blondere (er mellomblond), men stoppet liksom meg selv... Da jeg var 26 begynte jeg med noen lyse striper og deretter bare fortsatte det 😅 Har ikke helbleket hår altså, jeg foretrekker litt spill i håret - så har foliestriper - men får dem lagt tett. Og jeg kler best litt kaldere farger, så bruker Lillasjampo en gang i uken for å beholde den kalde fargen (og fjerne eventuelle gule toner som lett dukker opp etterhvert). Anonymkode: aa8a1...0d4 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #12 Skrevet 13. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lillasjampo og økonomi til å friske opp med jevne mellomrom er vel stikkord her 😊 Ts: Livet er for kort til å tenke på hva andre synes om deg! Gjør som du selv vil. Jeg hadde alltid lyst til å bli blondere (er mellomblond), men stoppet liksom meg selv... Da jeg var 26 begynte jeg med noen lyse striper og deretter bare fortsatte det 😅 Har ikke helbleket hår altså, jeg foretrekker litt spill i håret - så har foliestriper - men får dem lagt tett. Og jeg kler best litt kaldere farger, så bruker Lillasjampo en gang i uken for å beholde den kalde fargen (og fjerne eventuelle gule toner som lett dukker opp etterhvert). Anonymkode: aa8a1...0d4 Nå er jeg forresten i midten av 30-årene og kunne aldri drømt om å slutte 😅 Men tar godt vare på håret ellers. Gode hårprodukter, legger mye penger i det - samt jevnlig hårkurer og bruker lite varmebehandling, isåfall har jeg gode varmebeskyttende hårprodukter 😊 Anonymkode: aa8a1...0d4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #13 Skrevet 13. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Platinableket hår, leopard miniskjørt, dype utringninger, nettingstrømpebukse. Alt er i samme bås, og alt er et stort NEI. Og spesielt trist etter 40. Anonymkode: e68d9...d95 Synes det er friskt med folk som gjør som de vil, jeg. Selv om det finnes mennesker som synes det er «trist». Men det tror jeg det alltid det vil være, uansett hva man velger å gjøre. Mange vil nok synes det er trist å være helt firkantet og leve etter andres forventninger. Drit i hva andre synes, man kan ikke vinne uansett hva man gjør - noen vil nok alltid være uenig med deg 😄 Anonymkode: aa8a1...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå