Gå til innhold

Bleke håret platinablondt/askeblondt , når man er 40+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fint.

Anonymkode: bc2db...eff

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet

Kan være. Har sett en som kler det. Om du kler det vet jeg ikke. Men liker du det så ikke la alderen hindre deg. 

Skrevet

Sjelden folk får til en ren, fin naturlig blond farge. Så nei. Den tacky gule helblekede looken med 2 cm mørk ettervekst kler ingen.

Anonymkode: b7012...bbc

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det fint.

Anonymkode: bc2db...eff

Hvis det er Ronja? Så NEI.

Anonymkode: 380eb...290

Skrevet

Ja

Anonymkode: f73a9...67a

Skrevet

Kjør på!! Men gjør det hos frisør, så det blir det gjort ordentlig, jevnt og fint :) 

Skrevet

Kommer an på fargene dine, ikke alderen. Har sett både vellykkede og mislykkede forsøk.

Skrevet

Platinableket hår, leopard miniskjørt, dype utringninger, nettingstrømpebukse. Alt er i samme bås, og alt er et stort NEI. Og spesielt trist etter 40.

Anonymkode: e68d9...d95

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, vist du passer det er det fint.

Skrevet

Mye finere med lyse striper iblandet egen hårfarge!!

Anonymkode: 9dfb5...f93

Skrevet
På 11.2.2020 den 22.39, AnonymBruker skrev:

Sjelden folk får til en ren, fin naturlig blond farge. Så nei. Den tacky gule helblekede looken med 2 cm mørk ettervekst kler ingen.

Anonymkode: b7012...bbc

Lillasjampo og økonomi til å friske opp med jevne mellomrom er vel stikkord her 😊

Ts: Livet er for kort til å tenke på hva andre synes om deg! Gjør som du selv vil. Jeg hadde alltid lyst til å bli blondere (er mellomblond), men stoppet liksom meg selv... Da jeg var 26 begynte jeg med noen lyse striper og deretter bare fortsatte det 😅 Har ikke helbleket hår altså, jeg foretrekker litt spill i håret - så har foliestriper - men får dem lagt tett. Og jeg kler best litt kaldere farger, så bruker Lillasjampo en gang i uken for å beholde den kalde fargen (og fjerne eventuelle gule toner som lett dukker opp etterhvert).

Anonymkode: aa8a1...0d4

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lillasjampo og økonomi til å friske opp med jevne mellomrom er vel stikkord her 😊

Ts: Livet er for kort til å tenke på hva andre synes om deg! Gjør som du selv vil. Jeg hadde alltid lyst til å bli blondere (er mellomblond), men stoppet liksom meg selv... Da jeg var 26 begynte jeg med noen lyse striper og deretter bare fortsatte det 😅 Har ikke helbleket hår altså, jeg foretrekker litt spill i håret - så har foliestriper - men får dem lagt tett. Og jeg kler best litt kaldere farger, så bruker Lillasjampo en gang i uken for å beholde den kalde fargen (og fjerne eventuelle gule toner som lett dukker opp etterhvert).

Nå er jeg forresten i midten av 30-årene og kunne aldri drømt om å slutte 😅 Men tar godt vare på håret ellers. Gode hårprodukter, legger mye penger i det - samt jevnlig hårkurer og bruker lite varmebehandling, isåfall har jeg gode varmebeskyttende hårprodukter 😊

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Platinableket hår, leopard miniskjørt, dype utringninger, nettingstrømpebukse. Alt er i samme bås, og alt er et stort NEI. Og spesielt trist etter 40.

Anonymkode: e68d9...d95

Synes det er friskt med folk som gjør som de vil, jeg. Selv om det finnes mennesker som synes det er «trist». Men det tror jeg det alltid det vil være, uansett hva man velger å gjøre. Mange vil nok synes det er trist å være helt firkantet og leve etter andres forventninger.

Drit i hva andre synes, man kan ikke vinne uansett hva man gjør - noen vil nok alltid være uenig med deg 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...