AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #1 Skrevet 11. februar 2020 Hei 🙂 Jeg vil få ut noe av det jeg holder inni meg, for det dreper meg. I nesten 1 år har hver dag vært en fasade med falsk lykke for meg. Jeg ble voldtatt, på toppen av det hele ble jeg gravid og tok abort. Dette sliter jeg med og tør ikke fortelle til noen. Jeg er så redd, føler skam og skyld. Lite søvn, lange netter, mareritt. Jeg ble aldri den samme. Hva er din største hemmelighet? Gjerne bruk denne tråden som en hemmelighets tråd 🙂 Anonymkode: 31e59...a5b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #2 Skrevet 11. februar 2020 Herregud jeg får så vondt av å lese dette. Håper du får det bedre snart❤️ Vet du ikke spurte etter råd, men håper du en dag snart snakker med en person om dette.❤️ Eventuelt psykisk helsetjeneste.. jeg har endelig fått det livet jeg alltid har drømt om. Fint hus på drømmeplassen, perfekt barn, familien nerme og drømmemannen som jeg har sikla etter i mange mange år fikk jeg når jeg endelig tørte.. men nå som jeg har alt, så har jeg fått depresjon og er bare trist og lei meg og usikker på meg selv. Er konstant redd hver dag for å miste det. Og klarer ikke fortelle noen (utenom psykiatrisk sykepleier som jeg skal snakke med denne uka).. jeg ser hvor fint vi egebtlig har det, og forholdet vår er bra. Men så er det denne vonde følelsen.. Anonymkode: f5790...02d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #4 Skrevet 11. februar 2020 Føler dette ble litt feil forumsiden å poste en slik tråd på..? Litt for tragisk til å ligge i seksualitet liksom. Seksualitet skal jo være fint og spennende, ikke vondt å lese. Vil ikke påstå at voldtekt og depresjon hører hjemme i seksualitet heller.. men for all del, før vondt av dere begge. Håper dere får hjelp! Anonymkode: b467a...ef8 2
Gjest Familytree Skrevet 11. februar 2020 #5 Skrevet 11. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så redd, føler skam og skyld. Jeg er veldig lei meg for å lese dette og sender dere begge en stor klem!❤ Du kan søke profesjonell hjelp til å snakke mer om følelser og problemer med denne forferdelige opplevelsen. Jeg forstår at du vil beholde hemmeligheten, men den samme hemmeligheten ødelegger livet ditt. Jeg håper at deling anonymt har vært nyttig for deg, men ikke vær redd for å snakke med en terapeut😊
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #6 Skrevet 12. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler dette ble litt feil forumsiden å poste en slik tråd på..? Litt for tragisk til å ligge i seksualitet liksom. Seksualitet skal jo være fint og spennende, ikke vondt å lese. Vil ikke påstå at voldtekt og depresjon hører hjemme i seksualitet heller.. men for all del, før vondt av dere begge. Håper dere får hjelp! Anonymkode: b467a...ef8 Det er vondt og tragisk, men en stor del av 1 av 10 kvinners liv. En voldtekt preger sexlivet og voldtekt er såpass utbredt at det ikke skal måtte gjemmes bort. Synd om du kom inn i tråden for å lese noe pirrende men dette er ikke et sexforum i den forstand, da er du på feil sted. Dette er forum for kvinner og virkeligheten for mange kvinner er desverre overgrep. Syns du det er vanskelig å lese om så gjør noe aktivt å spre holdningsendring i samfunnet for å forebygge voldtekt. Anonymkode: a4e2f...8da 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå