Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner til Iron and Wine? Jeg hørte Jezebel av dem for noen år siden og ble helt hypnotisert. Av en eller annen grunn hørte jeg ikke mer på dem, men har funnet dem frem igjen nå...for en stemme på han vokalisten, hva er det for en fyr? Ser ut som en merkelig type og jeg vet ikke om det er negativt eller positivt. Jeg blir veldig opptatt av vokalister jeg liker, så jeg ble interessert i han her. Og hvem er det han minner om? Noen kjent...

Anonymkode: a4130...4bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, leste dette på Wikipedia:

"Beam, his wife Kim, and their five daughters live in Durham, North Carolina.[27] He was raised in the Bible belt as a Christian, but is now an agnostic: "That was a confusing time for me, but I don't miss being misled. I'm not an atheist. There's an undeniable unseen world that some people call God and think they know more about than other people. I try not to get hung up on the names.""

Fikk noen slags fanatisme-sekt-vibber fra han ja...hmmmm....veldig interessant at han er vokst opp i det. Og nå vet jeg hvem han minner meg om, Simon and Garfunkel, men vet ikke hvem av dem.
(Ikke det at kristendom trenger å være fanatisk eller sekterisk altså, men bibelbelte betyr ofte det)

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, leste dette på Wikipedia:

"Beam, his wife Kim, and their five daughters live in Durham, North Carolina.[27] He was raised in the Bible belt as a Christian, but is now an agnostic: "That was a confusing time for me, but I don't miss being misled. I'm not an atheist. There's an undeniable unseen world that some people call God and think they know more about than other people. I try not to get hung up on the names.""

Fikk noen slags fanatisme-sekt-vibber fra han ja...hmmmm....veldig interessant at han er vokst opp i det. Og nå vet jeg hvem han minner meg om, Simon and Garfunkel, men vet ikke hvem av dem.
(Ikke det at kristendom trenger å være fanatisk eller sekterisk altså, men bibelbelte betyr ofte det)

Det må jo selvfølgelig være Garfunkel du mener, men er ikke helt enig da:)

Skrevet

Denne liker jeg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...