AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #1 Skrevet 11. februar 2020 Hvordan tenker du sim mann om det? Evt hvilke erfaring har dere damer? Anonymkode: ad258...d18
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #3 Skrevet 11. februar 2020 Nei. Menn putter jo pikken sin i vepsebol til og med Anonymkode: ba4cb...dc0 14
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #4 Skrevet 11. februar 2020 Det er et veldig mye større kompliment om en dame vil ha sex med en mann enn motsatt, det kan vi vel slå fast 😃 Men hva så? Du kan jo ligge med nesten hvem du vil, er ikke det et privilegium da? Anonymkode: 74ada...e3e 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #5 Skrevet 11. februar 2020 Kommer ann på mannfolk. Noen av mine venner kunne pult alt med pult. Personlig er jeg litt mer kresen, og ønsker ikke noe one night stand med kvinner jeg ikke er tiltrukket av, både fysisk og personlighet. Anonymkode: 3acbd...411 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #6 Skrevet 11. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kommer ann på mannfolk. Noen av mine venner kunne pult alt med pult. Personlig er jeg litt mer kresen, og ønsker ikke noe one night stand med kvinner jeg ikke er tiltrukket av, både fysisk og personlighet. Anonymkode: 3acbd...411 Skulle stå puls ett sted der Anonymkode: 3acbd...411
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #7 Skrevet 11. februar 2020 Nei. En hvilken som helst mann vil ha sex med nesten hvilken som helst kvinne. Hull er hull for dem. Tar det heller negativt enn som et kompliment Anonymkode: 2b776...586 4
Gjest Familytree Skrevet 11. februar 2020 #8 Skrevet 11. februar 2020 En random kvinne har fortalt meg det før og flere menn også, jeg synes det er veldig ubehagelig
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #9 Skrevet 11. februar 2020 Bare om mannen er sjarmerende, intelligent, omsorgsfull og har andre høy-kvaliteter. En dum mann som runker til alt er ikke et kompliment Anonymkode: bd190...206 1
Katten.2.0 Skrevet 11. februar 2020 #10 Skrevet 11. februar 2020 Kommer veldig an på mannen. Jeg har vel blitt såpass sær og kravstor at det betyr at jeg både finner kvinnen enormt fysisk og mentalt attraktiv. 1
Gjest Familytree Skrevet 11. februar 2020 #11 Skrevet 11. februar 2020 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare om mannen er sjarmerende, intelligent, omsorgsfull og har andre høy-kvaliteter. En dum mann som runker til alt er ikke et kompliment Anonymkode: bd190...206 Double standard? Endret 11. februar 2020 av Familytree
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #13 Skrevet 11. februar 2020 Nei, jeg har aldri sett på det som et kompliment. Tvert i mot, synes jeg det er frekt , uhøflig og respektløst. Anonymkode: 9e41d...61f
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #14 Skrevet 11. februar 2020 Det er ikke et komplement at kvinner vil ha sex med meg heller. De putter grønnsaker inni der blant annet. Anonymkode: 5ba5e...83a 2
Gjest bloody Skrevet 11. februar 2020 #15 Skrevet 11. februar 2020 26 minutter siden, AnonymBruker said: Bare om mannen er sjarmerende, intelligent, omsorgsfull og har andre høy-kvaliteter. En dum mann som runker til alt er ikke et kompliment Anonymkode: bd190...206
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #16 Skrevet 11. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Menn putter jo pikken sin i vepsebol til og med Anonymkode: ba4cb...dc0 Lmao ILU ❤👊 Anonymkode: 2b776...586
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #17 Skrevet 12. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er et veldig mye større kompliment om en dame vil ha sex med en mann enn motsatt, det kan vi vel slå fast 😃 Men hva så? Du kan jo ligge med nesten hvem du vil, er ikke det et privilegium da? Anonymkode: 74ada...e3e Dette er faktisk bare en myte. Det stemmer overhodet ikke at gutter puler hva som helst. Det finnes sikkert de som ikke bryr seg hvordan jenta ser ut eller er, bare de får sex, og det finnes nok også kvinner i samme kategori. Så må man skille mellom det å plukke opp en ONS på byen og det å møtes på andre arenaer. Både gutter og jenter kan være kåte på byen og de tar en ONS for å "få tømt seg". Da er nok begge parter ganske ukritiske, gjerne påvirket av alkohol. Er nok mange gutter og jenter som har angret på ONS når de våkner opp dagen etterpå.... Jeg kjenner også MANGE menn som har fått tilbud om sex byen men takket nei. Så det er langt fra tilfelle at menn har sex med hvem som helst bare det "er et hull". Anonymkode: b28c2...fa1 5
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. februar 2020 #18 Skrevet 12. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. En hvilken som helst mann vil ha sex med nesten hvilken som helst kvinne. Hull er hull for dem. Tar det heller negativt enn som et kompliment Anonymkode: 2b776...586 Vel, jeg vet om flere menn som hadde stått over "hvem som helst". Har kompiser som har takket nei til mange damer, selv om de har vært single i lang tid og vært uten sex like lenge.
Million Skrevet 12. februar 2020 #19 Skrevet 12. februar 2020 En gang jeg var på ferie i syden, ble jeg nok en gang lagt an på av en innfødt (Kypros). Jeg var rimelig lei og spurte fortvilet om "Si meg en ting, vil dere kyprioter ha sex med absolutt ALT eller?" Han pauset et øyeblikk før han bestemte seg for å svare sannferdig. "Ja, egentlig, bare ikke kuer" sa han. Og han mente KU som i storfe. Mitt inntrykk er at det generelt ikke behøver å tas som noe kompliment at en mann vil ligge med deg. Han har bare oppfattet at du har en vagina, at han ikke brekker seg over å se på deg, og det er nok. Personlig var jeg ikke særlig formfull som yngre, var veldig, veldig tynn og så ut som en flis på bare noen-og-førti-kilo. Lav (160) og lite pupper og lite lår. Men det var helt ok, ingen menn som brydde seg om det. Mus er mus, virket det som de tenkte. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #20 Skrevet 12. februar 2020 Det kommer helt an på måten de prøver seg på. Er det på byn og fordi jeg står ved siden av og er det nærmeste "byttet" så hadde jeg ikke tatt det som et kompliment, kanskje han til og med hadde tenkt at jeg så mest løs ut. Men om en mann oppsøker meg på en mer utradisjonell måte/plattform så tar jeg det til meg. Jeg har ikke sex med han uansett, men det er hyggelig å vite at noen finner meg attraktiv. Anonymkode: d99fc...cd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå