Gå til innhold

Fremmedhat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer. Er det en unnskyldning for å behandle utlendinger stygt.

Altså jeg har lest, bibelen, koranen og hadither fra sunnah.com. Jeg kunne gitt løsninger som jeg kan skrive i veggen her. Men utenom det. Hvis folk er greie. Hva er vitsen? Dessuten hvis alle hadde snakket dritt om meg så ville jeg sikkert vært slik jeg også. Jeg bare lurer?

• Politikk
  • Sosialisme er dårlig fordi alt det gjør er det gjøre folk i landet fattige, fordi de tror ikke på proft. Dermed sanker de selskaper. Og ledern distribuerer det. Alle blir fattige utenom lederen.

Høyre politikk er også dårlig fordi de kutter ned jobber kun for å berike seg selv

Arbeiderpartiet er mer moderat venstre parti "På engelsk heter dette labour party" men hvis det er labour party eller arbeiderpatiet med sosial demokrati som fokus. Så gjør de dette. Fokus på å få folk ut i jobb, velferd og å hjelpe samfunnet som en helhet. De gjør bare simpeltent ut det beste utifra hva kapitalisme kan gjøre.

Problemet med regjeringer er 3 ting. Religion i regjering, marxisme og fascisme. Fordi de vil finne noen å skylde på istedet for å ta ansvar generelt sett for å holde seg i makta. Derfor demokrati som er fokus på konstitusjon og menneskerettighetsfokus. "Er iallfall det den skal gjøre generelt" innenfor system. Men er kanskje det beste form for styre system. Men ja det å ha mangel på arbeidsplasser og annet kan man også kritisere om det ikke skjer.

• Religion
  • Abrahams religioner ble laget utifra "engelsk: Spite" og ikke sannhet. Om man ser historien og verdiene i de. Og hva om man promoterer noen av de verdiene og det gjør motsatt?. Laget en ny religiøs kult. Gud av Åpenbar Godhet og Ondskap. Problem løst.

Anonymkode: f4851...573

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"er å gjøre" skrivefeil

Skrevet

"profit"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...