AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #1 Skrevet 11. februar 2020 Er massiv blogging forenelig med 100 % uføretrygd? Har sett at en "influencer" har kapasitet til å poste sånn ca 3 poster om dagen. Burde en ikke da ha en slags restarbeidsevne eller hva det heter? Selv jobber jeg i 100 % stilling og orker såvidt å lage middag og henge opp klær etter jobb. Anonymkode: c9a63...b00
Chimmy Skrevet 11. februar 2020 #2 Skrevet 11. februar 2020 3 poster om dagen = massiv blogging? Selvfølgelig er det forenlig med 100% uføretrygd. Skal man ikke ha lov til å skrive heller nå da, dersom man er uføretrygdet. Makan! 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #3 Skrevet 11. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er massiv blogging forenelig med 100 % uføretrygd? Har sett at en "influencer" har kapasitet til å poste sånn ca 3 poster om dagen. Burde en ikke da ha en slags restarbeidsevne eller hva det heter? Selv jobber jeg i 100 % stilling og orker såvidt å lage middag og henge opp klær etter jobb. Anonymkode: c9a63...b00 Er det ikke på tide å gi seg med disse dritmissunnelig på uføre trådene..? Jeg har ikke peiling på blogger, men hvor mye kan det kreve å poste noen bilder? Unger ned i 6 års alderen poster og skriver mer enn det på snap feks. Anonymkode: 09fc7...3a6 10
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #4 Skrevet 11. februar 2020 En blogger kan legge opp dagen sin akkurat som de selv ønsker og kan, det kan man som regel ikke i en normal jobb. Om h*n sliter med f.eks søvn kan de jobbe midt på natten om de ønsker. Har de en god periode kan de skrive flere innlegg som de da poster når de har en dårlig periode. En blogger skriver også gjerne om noe som er spennende, viktig og interessant for dem som gjør både det å skrive og finne nye temaer enklere enn en 8-timers arbeidsdag hvor man selv om man finner jobben uhyre interessant er nødt til å gjøre noen kjedelige oppgaver/finne informasjon. Så ja, tror at en uføretrygdet kan være en knall influencer uten at det betyr de lyver om helsen sin. Anonymkode: 7cf49...2f4 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #5 Skrevet 11. februar 2020 Du får trøste deg med at hvis inntekten kommer over et visst beløp (1/2 G eller noe) vil trygden bli redusert i takt med økende utbetalinger. Og hvis bloggeren tjener nok faller trygden bort i sin helhet og vedkommende har i praktisk skapt sin egen arbeidsplass. Bruk energien din på å endre egen hverdag heller enn å være bitter-misunnelig, det er så innmari usjarmerende. Anonymkode: f1929...e5b 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #6 Skrevet 11. februar 2020 Syns du kan passe dine egne saker. Anonymkode: 48f61...99e 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #7 Skrevet 11. februar 2020 Pass dine egne føkkings saker for pokker. Anonymkode: 47de0...296 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #8 Skrevet 11. februar 2020 Hva ser du for deg uføre skal få lov til da? Helst ligge lidende i senga hele dagen og drukne i sitt eget piss og møkk? Syke mennesker fortjener også er verdig liv. For alt du vet er personen ikke i form til å bevege kroppen overhodet men spiller inn fra tale til tekst eller taster på tastaturet liggende og å skrive disse bloggpostene er det eneste vedkommende klarer. Jeg er ufør og denne kommentaren er skrevet fra mørk rom i min spesialseng. Det er mer enn to uker siden jeg var utenfor leiligheten, ved siden av sengen står rullestolen jeg bruker for å komme meg rundt i hjemmet og i morgen kommer sykepleier for å dusje meg. Naboen min tror at jeg er frisk for jeg forlater bare leiligheten de få gangene skjelletet er sterkt nok til å holde kroppen oppe på vei ut til min tilrettelagte bil, det skjer ca 1 gang i måneden. Skal jeg trekkes i trygd for å skrive her? (Usann historie for å illustrere et poeng) Anonymkode: 6691e...7ed 5
Mezzosoprena Skrevet 11. februar 2020 #9 Skrevet 11. februar 2020 Jeg holdt på å skrive et syrlig svar her, men jeg har snart ikke energi til engang å lese disse uføre-trådene! 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #10 Skrevet 11. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du får trøste deg med at hvis inntekten kommer over et visst beløp (1/2 G eller noe) vil trygden bli redusert i takt med økende utbetalinger. Og hvis bloggeren tjener nok faller trygden bort i sin helhet og vedkommende har i praktisk skapt sin egen arbeidsplass. Bruk energien din på å endre egen hverdag heller enn å være bitter-misunnelig, det er så innmari usjarmerende. Anonymkode: f1929...e5b Kun om inntekten er pensjonsgivende. Anonymkode: eeb09...892 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #11 Skrevet 17. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye penger er det egentlig mulig å tjene med slike blogging da?? Anonymkode: 6e8d0...428 Flere millioner. Anonymkode: eeb09...892
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå