Gå til innhold

Hva bidrar du med tanke på forbygging av klimaendringer ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Ein konsekvens av klimaendringer er blitt  hyppigere m/  Springflo. Orkaner, og  Flomskader.     En konsekvens av desse endringene er m.a. økning i antall forsikringsaker, og forsikringspermiene kommer til å øke drastisk,      De  som bor i utsatte rasområder, og springflo , og flomutsatte områder får høye forsikrings premier, men også de øvrige vil få påslag i forsikringssummen.  

Største utfordringen i årene fremover er hvordan  ein best skal kunne forbygge isteden for å reparere.    Springfloa har også gjitt oss eit lite forvarsel på hva som kommer til å skje om havnivået stiger over springflo nivået som har vert langs kysten de siste dagene. 

At vi har vi også her i Norge har fått eit veromslag på grunn av klimaendringene er noe som de aller fleste   allerede har fått merke ,og vil få merke konsekvensen av i årene fremover. 

Når Norge får ekstermt  forskyving av vannstanden så må ein vel forvente at noen andre steder blir det ekstremt lav vannstand.   

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke på det tullet. Null tiltak eller bidrag fra min side.

Anonymkode: 0ee03...0ec

• Liker 2
Skrevet

Siden vi ikke kan påvirke klimaet annet enn i tvilsomme teorier bidrar jeg ikke med noe.

Skrevet

Jeg bryr meg om naturen og dyr. Jeg kaster aldri søppel ute, og plukker med meg det jeg finner når jeg er ute. Spesielt ting som fugler og andre dyr kan hekte seg fast i. 

Ellers lever jeg nokså normalt. 

Anonymkode: dcb80...047

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...