AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #1 Skrevet 11. februar 2020 Før da jeg drev med idrett (styrkerelatert) og trente mye så fikk jeg inflammasjon i hofteleddsbøyerne. Jeg gikk til fysio men det ble konkludert med at jeg måtte hvile og avstå fra øvelser som gjorde vondt (feks knebøy). Fikk beskjed om å styrke bekkenmuskulaturen. Det gikk over og jeg fikk trent opp igjen, dette er ca 4 år siden, og for 2-3 år siden så sluttet jeg med idrett. Jeg fikk litt vondt igjen da jeg skulle kjøre opp (clutching) men det gikk over. Nå har jeg fått store smerter igjen. Jeg har ikke gjort noe nevneverdig, fødte et barn for litt over 1 år siden og har kun vært på jobb (kontor) og gått til og fra. Som jeg gjør hver dag. Har så store smerter nå at det å løfte beina er vanskelig. Får ikke til å gå normalt, eller kjøre bil. Er det slik i morgen så klarer jeg ikke dra på jobb. Har smerter i den typiske hofteleddsbøyeren på begge sider, men også i området rundt og i hoftene ut mot sidene. Også litt bak i nedre rygg/hofte. Er det noen som har vært borti lignende? Skjønner ingenting.. Anonymkode: f20f5...816
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #3 Skrevet 11. februar 2020 3 minutter siden, moreno skrev: Nervesmerter? Hmm nei det kjennes nærmest betent ut.. Verkende når jeg ligger i ro. Anonymkode: f20f5...816
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå