Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i slutten av 20-årene men ser mye eldre ut på grunn av disse linjene. Har fått så lange, dratte kinn og ser skikkelig trist ut. Hjelper ikke at jeg ikke har markert kjeve lengre heller.

Disse linjene dukket opp etter at jeg fikk vekk de fleste kiloene etter siste svangerskap. Har vært å forhørt meg om muligheten for å få fillers i de, men det har de visst sluttet med. De fyller i kinnene i stedet for å få volum fikk jeg beskjed om. Men de jeg har sett med fillers i kinnene har jo sett litt ekstreme ut.. Noen som har erfaring med dette? Finnes det andre løsninger for å skjule eller bli kvitt disse linjene? Føler meg jo mye styggere i ansiktet etter vekttapet. 

Anonymkode: 075b4...029

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er i slutten av 20-årene men ser mye eldre ut på grunn av disse linjene. Har fått så lange, dratte kinn og ser skikkelig trist ut. Hjelper ikke at jeg ikke har markert kjeve lengre heller.

Disse linjene dukket opp etter at jeg fikk vekk de fleste kiloene etter siste svangerskap. Har vært å forhørt meg om muligheten for å få fillers i de, men det har de visst sluttet med. De fyller i kinnene i stedet for å få volum fikk jeg beskjed om. Men de jeg har sett med fillers i kinnene har jo sett litt ekstreme ut.. Noen som har erfaring med dette? Finnes det andre løsninger for å skjule eller bli kvitt disse linjene? Føler meg jo mye styggere i ansiktet etter vekttapet. 

Anonymkode: 075b4...029

For noe tull. Filler i nasolabiallinjene er en veldig vanlig behandling. Gå til en annen klinikk. 

Anonymkode: 69305...474

• Liker 5
Skrevet

Det kan sikkert bli bra men det kan også se sånn Jack Nickolson The Joker-aktig ut.   Ville undersøkt nøye. Jeg hadde ikke turt, har nesten ikke antydning til disse linjene og takker min fete hud og min høye kinnbein.  Er 46 år. 

Anonymkode: 4f5fb...b47

Skrevet

De fyller nasolabiale linjer. 

Gjør heller det enn fillers i kinn, men pass på at du ikke fjerner linjene helt. Da får du sånn ape munn 

Anonymkode: 073ea...d2f

• Liker 1
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Det kan sikkert bli bra men det kan også se sånn Jack Nickolson The Joker-aktig ut.   Ville undersøkt nøye. Jeg hadde ikke turt, har nesten ikke antydning til disse linjene og takker min fete hud og min høye kinnbein.  Er 46 år. 

Anonymkode: 4f5fb...b47

:rolleyes:

Og hvis noen  har problemer med ektefellen sin, forteller du dem hvor fantastisk mannen din er?

TS, de tar filler i nasolabiale linjer som andre skriver. Bare finn en bra klinikk.

Anonymkode: 967a4...f1b

• Liker 10
Skrevet

Dette er en av de vanligste behandlingene som gjøres. Kjør på! 

Anonymkode: a050a...a17

Skrevet

Jeg gjorde det en gang og synes ansiktet så veldig merkelig ut, så gjentok det ikke. 

Anonymkode: e07f8...39e

• Liker 1
Skrevet

Hve med trådløft?

Anonymkode: 95821...385

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hve med trådløft?

Anonymkode: 95821...385

Det var et forbigående blaff. 

Anonymkode: 6649a...d37

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...