AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #61 Skrevet 30. april 2020 On 2/11/2020 at 5:55 PM, AnonymBruker said: Jeg har ikke kjempestore hender, men ikke sånne søte nette hender man poster bilde av på Instagram... flere gutter har kommentert at jeg har store hender for å være en jente. Føler meg lite feminin altså. Nå gruer jeg meg til eventuell giftering, tenk om den ikke passer.. og det å holde en gutt i handa er ubehagelig. Trekker alltid til meg hendene når gutter prøver å ta på de, så de ikke begynner å kommentere og måle. Noen andre kvinner her som har det sånn?? Skal sies at jeg er ei veldig slank og fin jente (om jeg må si det selv), men har 40 i sko, og disse hendene som ser halvveis ut som guttehender. 🙊 Anonymkode: 6e8c3...cf4 Menn syns bare det er nydelig å blir runket og tatt på av hender som er 20 cm fra håndledd til tupp, som går hele veien rundt, og har alltid fått komplimenter for hendene.. Ts, prøv å ha litt selvtillit nå!👍🤔 Anonymkode: d4f45...8b3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #62 Skrevet 1. mai 2020 På 11.2.2020 den 19.05, Hulderen skrev: Du skal se at de guttene egentlig sliter med komplekser for egne små hender, og derfor sammenligner med hendene til jenter. Jeg har nok store hender selv, for jeg har problemer med å finne store nok hansker. I hanskebutikker er det typisk bare en variant som er store nok. Men jeg har aldri tenkt at mine hender er for store, det bare irriterer meg at det er så dårlig utvalg. Men jeg har lange fingre, så totalt sett virker hånden min smal. Jeg er 160 høy, og har større hender enn kusinen min på 185. Jeg har dog aldri fått noen kommentarer på hendene mine, utover at de er «pianohender». Jeg har tatt det som et kompliment. "Faren " ved å ha alt for store hender som kvinne er at man kan bli tatt for å være transe. Eller opprinnelig mann.... Anonymkode: 7c271...a01
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #63 Skrevet 1. mai 2020 Jeg har store hender og er stolt av det. Syns disse små myke hendene er litt ekle... Anonymkode: 49a08...c47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå