AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #21 Skrevet 11. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Spørsmålet er, gir store hender/føtter på jenter samme assosiasjoner som det gir hos gutter (stor pikk)? Anonymkode: 04368...d8a Hehe. Har helt normalt underliv, om der var det du lurte på 🙊 Anonymkode: 6e8c3...cf4
sommerfugl154 Skrevet 11. februar 2020 #22 Skrevet 11. februar 2020 Jeg har også store hender, og syns det er litt underholdende å måle, føler mer at det er gutta som får stoltheten sin "krenket" enn omvendt. De har jo like SMÅ hender som en jente, ikke motsatt Men altså, fra spøk til alvor. Livet er for kort til å bry seg om det. Har aldri møtt noen som har sagt noe genuint negativt om hendene mine, det har bare vært noe man har fleipet litt om. Jeg har også 40 i sko og pleier å tenke at føtter som regel matcher høyden og da er det ikke så ille uansett Og uansett så må man nesten bare være fornøyd med at man er frisk og rask. Dette er jo bare bagateller i forhold til ekte problemer. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #23 Skrevet 11. februar 2020 Jeg har store hender, lever godt med det 😊 Anonymkode: 2d305...7c6 1
Anciol Skrevet 11. februar 2020 #24 Skrevet 11. februar 2020 Er 172 og bruker 40/41 i sko og har store hender! Bare slapp av TS det er ikke så uvanlig! Mvh Kvinne 36!
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #25 Skrevet 11. februar 2020 Eneste grunn til at gutta liker jenter med små hender er at penisen da virker større når de holder den Anonymkode: d7a87...e79 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #26 Skrevet 11. februar 2020 Er 180 cm høy og har hender som er 20 cm fra håndleddet til tuppen av langfingeren. Har alltid fått masse komplimenter fra menn om at de syns jeg har nydelige hender som passer til resten av kroppen.. Nå liker jeg jo selv menn som er mye høyere enn meg og har aldri opplevd at noen av dem har mindre hender enn meg.. Så ingen grunn til å ha komplekser, uansett hvordan vi ser ut! Anonymkode: d4f45...8b3 1
Hulderen Skrevet 11. februar 2020 #27 Skrevet 11. februar 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg bare har vært med «feil» gutter.... rart å si sånne ting rett ut. ts Anonymkode: 6e8c3...cf4 Du skal se at de guttene egentlig sliter med komplekser for egne små hender, og derfor sammenligner med hendene til jenter. Jeg har nok store hender selv, for jeg har problemer med å finne store nok hansker. I hanskebutikker er det typisk bare en variant som er store nok. Men jeg har aldri tenkt at mine hender er for store, det bare irriterer meg at det er så dårlig utvalg. Men jeg har lange fingre, så totalt sett virker hånden min smal. Jeg er 160 høy, og har større hender enn kusinen min på 185. Jeg har dog aldri fått noen kommentarer på hendene mine, utover at de er «pianohender». Jeg har tatt det som et kompliment.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #28 Skrevet 11. februar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Er du 16 år og usikker? Ikke se på instagram etc. Hendene speiler seg i føttene, så du har du store føtter har du store hender. Sånn er det, sånn er kroppen din. Godta det og du vil ha det bedre med deg selv. Gutter vil kanskje reagere, men menn bryr seg ikke Anonymkode: befdc...5ce Slik er det ikke. Jeg er mann, og har middels store føtter. Hendene derimot er mindre enn samtlige damer på avdelinga i min forrige jobb. Den eneste mannen jeg vet om med like små eller mindre hender er nesten 30 cm kortere enn meg. Ingen har kommentert det, og jeg tror ikke mange bryr seg når det gjelder kvinner heller. Anonymkode: 38b51...c67
Castor Troy Skrevet 11. februar 2020 #29 Skrevet 11. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke kjempestore hender, men ikke sånne søte nette hender man poster bilde av på Instagram... flere gutter har kommentert at jeg har store hender for å være en jente. Føler meg lite feminin altså. Nå gruer jeg meg til eventuell giftering, tenk om den ikke passer.. og det å holde en gutt i handa er ubehagelig. Trekker alltid til meg hendene når gutter prøver å ta på de, så de ikke begynner å kommentere og måle. Noen andre kvinner her som har det sånn?? Skal sies at jeg er ei veldig slank og fin jente (om jeg må si det selv), men har 40 i sko, og disse hendene som ser halvveis ut som guttehender. 🙊 Anonymkode: 6e8c3...cf4 Det er vel ikke et stort problem, mange flotte transseksuelle kvinner sliter med det samme. Man må rett og slett se litt mellom fingrene, bokstavelig talt, og se det andre flotte med personen. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #30 Skrevet 11. februar 2020 Store hender her også, men det har aldri blitt sett på som noe negativt. Anonymkode: 0ab82...9ae 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #31 Skrevet 11. februar 2020 Jeg er 176 cm, bruker 40 i sko og har veldig "pene" hender som både jeg selv og andre synes, har lange slanke fingre. Av og til ser jeg at menn har mindre hender enn meg, men det har som regel vært menn fra Asia eller menn på samme høyde eller lavere enn meg... Størrelsemessig passer de perfekt til min kropp, og ser ikke for meg at jeg blir sammen med noen lavere/mindre enn meg så tror sannsynlig han har større hender enn meg. Anonymkode: 9a45c...f6a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #32 Skrevet 11. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Slik er det ikke. Jeg er mann, og har middels store føtter. Hendene derimot er mindre enn samtlige damer på avdelinga i min forrige jobb. Den eneste mannen jeg vet om med like små eller mindre hender er nesten 30 cm kortere enn meg. Ingen har kommentert det, og jeg tror ikke mange bryr seg når det gjelder kvinner heller. Anonymkode: 38b51...c67 Så... hvor stort er utstyret ditt? Anonymkode: 7fee0...5c8
Gjest Familytree Skrevet 11. februar 2020 #33 Skrevet 11. februar 2020 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Lesbian vibes.🥳 Anonymkode: dfb2f...04d 😂😂😂😂 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg bare har vært med «feil» gutter.... ts Anonymkode: 6e8c3...cf4 Helt sikkert😊 Endret 11. februar 2020 av Familytree
SPOCA Skrevet 11. februar 2020 #34 Skrevet 11. februar 2020 (endret) Jeg har store hender, og de er ikke nette. Jeg får aldri tak i ringer som er store nok hos gullsmeden, da samboeren min fridde til meg måtte jeg få ringen utvidet til "herrestørrelse", som damen bak disken sa. Og det er irriterende, må jeg innrømme, for man kan liksom aldri bare gå inn et sted og kjøpe f.eks en ring om man har lyst til det. Det må planlegges. Og helt ærlig er det litt flaut også. Så vel. Jeg har vel ærlig talt følt en del på det, følt at hendende mine er store, men jeg bryr meg mindre om det nå enn jeg gjorde tidligere. Men det er litt flaut når man ikke har sjans til å få på en ring andre får på tommelfingeren på ringfingeren (for å ta et eksempel). Det har faktisk gjort at jeg til tider har følt meg svær. Men jeg er generelt utstyrt med store føtter (40/41) (og veldig brede føtter), store ankler og legger. Men men. Ting kunne vært verre, antar jeg. Endret 11. februar 2020 av SPOCA 1
Xcase33 Skrevet 12. februar 2020 #35 Skrevet 12. februar 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke kjempestore hender, men ikke sånne søte nette hender man poster bilde av på Instagram... flere gutter har kommentert at jeg har store hender for å være en jente. Føler meg lite feminin altså. Nå gruer jeg meg til eventuell giftering, tenk om den ikke passer.. og det å holde en gutt i handa er ubehagelig. Trekker alltid til meg hendene når gutter prøver å ta på de, så de ikke begynner å kommentere og måle. Noen andre kvinner her som har det sånn?? Skal sies at jeg er ei veldig slank og fin jente (om jeg må si det selv), men har 40 i sko, og disse hendene som ser halvveis ut som guttehender. 🙊 Anonymkode: 6e8c3...cf4 Personligheten din er ikke noe du vil gutter skal bry seg om altså? du er mer bekymret over hendene dine? Jaja hvis det er den typen mannfolk du liker som vektlegger det tyngst så ser jeg den forsåvidt.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #36 Skrevet 12. februar 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Så... hvor stort er utstyret ditt? Anonymkode: 7fee0...5c8 Litt av et spørsmål, men litt over snittet. Anonymkode: 38b51...c67
Gjest Proximus Skrevet 12. februar 2020 #37 Skrevet 12. februar 2020 Hva sånn ca er store hender? Jeg er 168cm, har 39/40 i sko, 18cm lange hender (bruker M i hanskestørrelse), 15 cm rundt håndleddet. (Jeg går til en kiropraktor som en gang sa at hendene mine var det han la merke til første gangen- de var så perfekte Har aldri tenkt det selv). For øvrig, man kan fint se på ting, men ikke alt trenger å kommenteres på
GrønnNellik68 Skrevet 12. februar 2020 #38 Skrevet 12. februar 2020 Jeg er 167 og har 41 i sko og store hender ja😂
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #39 Skrevet 23. april 2020 På 11.2.2020 den 18.33, AnonymBruker skrev: Spørsmålet er, gir store hender/føtter på jenter samme assosiasjoner som det gir hos gutter (stor pikk)? Anonymkode: 04368...d8a Haha. Anonymkode: dfb2f...04d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #40 Skrevet 23. april 2020 Jeg har 40 i sko. Da jeg nettopp hadde møtt mannen dukket dette opp i en samtale. Da utbryter mannen min: «Hæ, har du bare 40? Jeg har 44!» 😂😍 Han giftet jeg meg med 😄 Anonymkode: b3c6a...313
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå