Gå til innhold

Jenter med store hender

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er helt normal i kropp, høy, svære hender og føtter. I tilegg er fingrene et sted der jeg samler vann, så skulle jeg hatt ring måtte det vært en av de store mannfolkringene. Men kan ikke si det plager meg, ei heller har noen påpekt det.

Anonymkode: 47162...441

Skrevet
På 11.2.2020 den 18.03, AnonymBruker skrev:

Nei er 23, takk for innspill 😅 Jeg var fornøyd helt til gutter kommenterte det.

Anonymkode: 6e8c3...cf4

Da er det noe galt med de guttene, slutt å hør på gutter som er umodne og mangler sosiale antenner. 1. Sånn sier man ikke. 2. Folk er forskjellige. 3. Du er en kvinne uavhengig av størrelsene på kroppsdelene dine. 

AnonymBruker
Skrevet

Personlig synes jeg nette hender er feminint, men jeg ville aldri gitt en jente en slik kommentar. Det er da et menneske vi søker som kjæreste og ikke en dukke. Se på de skrekkeksemplene det alle kroppsdeler er fikset til det perfekte.

Anonymkode: 9e1af...438

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store føtter 40/41 og store hender.  Jeg er 178 cm

Mannen min har små føtter 41 og små hender.  Han er 182 cm

Hendene og føttene våre er samme str, men pga at han er mann og jeg kvinne så oppfatter vi det forskjellig. 

Jeg har aldri sett på det som et problem. 

Anonymkode: ded50...79f

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Er man høy, har man ofte store hender og føtter (jada, mange unntak, men generelt). 

Store hender betyr ikke nødvendigvis at man har stor ringstørrelse, da. Jeg tror jeg har ganske store hender, men bruker str. 52 i ringer, som jeg tror er en helt normal ringstørrelse for damer. 

AnonymBruker
Skrevet

Litt omvendt her men..

Jeg har små hender og bruker 37 i skostrl, små føtter også! Hadde ufattelig komplekser for det før, skulle alltid ønske jeg hadde lengre fingre og føtter. Men nei, jeg er over den tiden! Aksepterer meg som jeg er født 🙂 Jeg jobber med mennesker som sitter i rullestol, er skadet, ikke kan røre en eneste finger, arm eller et bein.

jeg er takknemlig for å ha en funksjonell kropp! 

Anonymkode: 87dcf...387

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 11.2.2020 den 18.12, AnonymBruker skrev:

Gud har skapt deg sånn, godta det og vær takknemlig. Ingen er perfekte. Tenk om du ikke hadde armer, ben eller var døv eller blind? Ser du hvor sterk Gud er?

Anonymkode: cfe88...312

Hva med de som er født uten armer /bein osv...guds søppel?

Anonymkode: d23c4...681

Skrevet
På 11.2.2020 den 17.55, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke kjempestore hender, men ikke sånne søte nette hender man poster bilde av på Instagram... flere gutter har kommentert at jeg har store hender for å være en jente. Føler meg lite feminin altså. Nå gruer jeg meg til eventuell giftering, tenk om den ikke passer.. og det å holde en gutt i handa er ubehagelig. Trekker alltid til meg hendene når gutter prøver å ta på de, så de ikke begynner å kommentere og måle. Noen andre kvinner her som har det sånn?? Skal sies at jeg er ei veldig slank og fin jente (om jeg må si det selv), men har 40 i sko, og disse hendene som ser halvveis ut som guttehender. 🙊

Anonymkode: 6e8c3...cf4

Jeg har ringstørrelsen til en gjennomsnittlig mann, men er høy så må jo ha store nok hender til å ta unna om jeg detter.

Fordelen din med stor sko størrelse er at du trolig vil ha enkle fødsler, om du ønsker  barn.

Skrevet
12 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Er man høy, har man ofte store hender og føtter (jada, mange unntak, men generelt). 

Store hender betyr ikke nødvendigvis at man har stor ringstørrelse, da. Jeg tror jeg har ganske store hender, men bruker str. 52 i ringer, som jeg tror er en helt normal ringstørrelse for damer. 

Jupp 50-58 er snitt/normalen til kvinner 

AnonymBruker
Skrevet
På 11.2.2020 den 18.07, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker 39 i sko og har ganske små hender, samt veldig tynne håndledd selv om jeg ellers er overvektig. Skulle ønske jeg arvet mamma sine hender, lange flotte slanke fingre. Hendene hennes er dog litt store, men det gjør ingenting. Jeg føler meg da ikke mer eller mindre feminin pga hendene mine, er da måte på hvilke komplekser man skal ha? 

Anonymkode: 9516e...e97

Men hadde du hatt store hender og ikke små så hadde du nok hatt komplekser. 

Tror det er ganske vanlig å ha komplekser for store hender eller føtter. 

Jeg har store og kraftige hender samt kraftige føtter, og jeg har hatt komplekser for dem. Men erfaringen min er at bortsett fra i ungdommen så er det ingen som har kommentert det. Jeg tror at de fleste legger ikke merke til det engang. 

Anonymkode: 4aa33...f6e

AnonymBruker
Skrevet
På 11.2.2020 den 18.58, AnonymBruker skrev:

Er 180 cm høy og har hender som er 20 cm fra håndleddet til tuppen av langfingeren. Har alltid fått masse komplimenter fra menn om at de syns jeg har nydelige hender som passer til resten av kroppen..

Nå liker jeg jo selv menn som er mye høyere enn meg og har aldri opplevd at noen av dem har mindre hender enn meg..

Så ingen grunn til å ha komplekser, uansett hvordan vi ser ut!

IMG_20200104_224258.jpg

Anonymkode: d4f45...8b3

Nå måtte jeg også måle. 😂 18,5. Jeg er 168 høy og bruker 41 i sko. Jeg elsker hendene mine! 

Anonymkode: 247d9...019

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ofte massasjetimer hos hudpleiesalonger. Jeg velger alltid norske kvinnelige massører fordi de har store hender. Får mer ut av massasjen da.

Anonymkode: 40c6f...f06

Skrevet

Ble var mine egne hender da jeg en gang søkte på nett og kom over en side der noen snakket om store hender. At hvis man hadde min høyde- 168, skulle man ha 15 cm lange hender. Over det hadde man store. Jeg har 18 cm... 

Men i følge det bildet her så er jeg den til høyre. AE240C2A-FD18-4AE0-A0F4-7C6654AF8968.jpeg.5c6a9822da310eef2d71f17956935ef8.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med de som er født uten armer /bein osv...guds søppel?

Anonymkode: d23c4...681

Du minte meg om satan. Hvorfor tror du de fleste menneskene går til satanisme og hedonisme? Satan stiller slike spørsmål: Hvorfor ble du født handikappet, Hvorfor ble du ikke født rik, Hvorfor klarer du ikke synge like bra som ham/henne, hvor er rettferdigheten til Gud, hva skjer med all fattigdommen, hvorfor gjør ikke Gud noe med blodbadet i midtøsten? osv. Undersøk livene til profetene og se hvor vanskelig de har hatt det, nedverdigelse, personangrep, fattigdom, ensomhet... Forventer ikke at du skal forstå meg men som jeg sa, hvis Gud ville så hadde du blitt skapt som en stein, eller en ørken blomst.

Anonymkode: cfe88...312

AnonymBruker
Skrevet
On 2/11/2020 at 6:02 PM, AnonymBruker said:

Jeg er selv 180cm, bruker 40 i sko og har store hender. Det er ikke noe jeg tenker over selv da, å tror ikke det de noen andre som gjør det heller🤔

Anonymkode: 8f715...7e5

Og jeg er 178cm og bruker 41/42 i sko! :) Om jeg har store hender? Vet ikke jeg, aldri tenkt over det, tenker de står i stil til resten av kroppen? Hadde blitt rart om jeg skulle sammenlignet meg med folk som er 10-15-20cm lavere enn liksom.. 

Tror det beste du kan gjøre er å bare godta deg selv slik du er, det er det den som forelsker seg i deg vil like best ved deg. ;)

Anonymkode: 15615...fbc

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Peanut skrev:

Ble var mine egne hender da jeg en gang søkte på nett og kom over en side der noen snakket om store hender. At hvis man hadde min høyde- 168, skulle man ha 15 cm lange hender. Over det hadde man store. Jeg har 18 cm... 

Men i følge det bildet her så er jeg den til høyre. AE240C2A-FD18-4AE0-A0F4-7C6654AF8968.jpeg.5c6a9822da310eef2d71f17956935ef8.jpeg

For noe fordømt tull. Er det slik, må du være slik. Pføy.

Anonymkode: 247d9...019

AnonymBruker
Skrevet
På 11.2.2020 den 18.00, AnonymBruker skrev:

Lesbian vibes.🥳

Anonymkode: dfb2f...04d

Er bare en fordel å ha store hender da ☺️ 

Anonymkode: e96bb...e65

Skrevet

Jeg er 160 og har større hender enn kjæresten min på 190, og de fleste jeg har møtt/målt med. Jeg har aldri tenkt på det som ufeminint flaut, så denne tråden ble litt rar for meg, haha. Dritfornøyd jeg!

Jeg er kanskje heldig, da jeg driver mye med ulik sport som krever god grepsstyrke, også tenkt det er stor fordel i turn/håndstående osv, pga større flate/liten kropp. Da jeg var yngre og spilte mye piano rakk jeg over hele grepet med ene hånda, som nesten eneste av barna, som bidro til at jeg ble flink ganske fort.

Har alltid fått kommentarer på hendene selv, kanskje mest fascinasjonen over kontrasten til kroppen ellers, men er bare sånn «Jeg vet! Det er ganske vilt!» og vil måle jeg, haha. Aldri noengang møtt en mann kommentere at han får komplekser pga mine hender, men møtt mange som har kommentert. Husk at det er STOR forskjell på de to a 😄

Skrevet

Jeg har store hender og 42 i sko. 175 høy. 
null stress og aldri fått stygge kommentarer på det. 

AnonymBruker
Skrevet

Bedre med en ordentlig hånd rundt staken enn en spinkel dvask en.

Anonymkode: 8a714...65f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...