Gå til innhold

Bredde på giftering med forlovelsesring i tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bredde på giftering har dere kvinner? Da særlig dere som skal ha en klassisk diamantring på samme finger. Jeg var innom i dag og prøvde meg frem til 3mm, men siden prøveringen ikke var i riktig størrelse fikk jeg ikke testet ordentlig hvordan det føltes på fingeren. Jeg er redd for at det vil føles litt klumpete. Noe over 3mm så veldig voldsomt ut sammenlignet med diamantringen 

Noen innspill til meg? 

Anonymkode: 05a46...80a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2,5 eller 3 mm. Så er det jo smak og behag om du vil ha med rund kant eller mer firkantet. 

Jeg liker best de med rund kant da jeg har små smale fingre. Så for meg blir det voldsomt med "firkantet". Men venninnen min er veldig pen med mer markert firkantet ring. 

Men så synes jeg også det har litt å si hvilken forlovelsesring det er. De er også runde og firkantete, brede og høye. 

Anonymkode: af457...4a6

Skrevet

image.thumb.jpeg.e712f9fa41e01416441120f28a2005bb.jpeg

Dette er forlovelsesringen, så den er mer firkantet, mens jeg vil ha en avrundet giftering fordi jeg regner med det er mer behagelig. Tenker på profil 4 i lykkeringene (hvis det blir den leverandøren)

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

image.thumb.jpeg.e712f9fa41e01416441120f28a2005bb.jpeg

Dette er forlovelsesringen, så den er mer firkantet, mens jeg vil ha en avrundet giftering fordi jeg regner med det er mer behagelig. Tenker på profil 4 i lykkeringene (hvis det blir den leverandøren)

Hvor mange karat er forlovelsesringen din? Jeg har samme som deg, og tenkte 5 mm giftering😅 Men jeg syns jo det er fint med tykk giftering da ☺️ 

Anonymkode: 3417f...000

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange karat er forlovelsesringen din? Jeg har samme som deg, og tenkte 5 mm giftering😅 Men jeg syns jo det er fint med tykk giftering da ☺️ 

Jeg tror den er 0,25ct. Har du testet med både 5mm og forlovelsesring på fingeren samtidig? Jeg har nemlig så korte fingre at jeg ikke vet om jeg kunne bøyd fingrene da ;) 

Testet 3,5mm også, og da syns jeg at de to ringene ikke harmonerte så bra sammen, det ble for kraftig 😅

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror den er 0,25ct. Har du testet med både 5mm og forlovelsesring på fingeren samtidig? Jeg har nemlig så korte fingre at jeg ikke vet om jeg kunne bøyd fingrene da ;) 

Testet 3,5mm også, og da syns jeg at de to ringene ikke harmonerte så bra sammen, det ble for kraftig 😅

Da har vi samme størrelse☺️ Selve ringen er jo ikke så tykk på 0.25, så jeg hadde håpet det skulle bli fint🙉  

Nei, har ikke fått testet enda. Skjønner jeg bør ta meg en tur til Gullfunn snart 😅 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...