Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt problemer med å få venner. Hvis jeg først treffer noen blir det som regel kamerater, klarer ikke få venninner . Men så til mitt problem, de som jeg liker tar sjelden kontakt, og dermed føler jeg meg masete som alltid tar kontakt først.. men de dom oftest tar kontakt med meg syns jeg er slitsomme og masete , de kveler meg med maset sitt🙈🙈🤷‍♀️ Altså noen som kjenner seg igjen? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det gjør noe at du kanskje er litt masete innimellom så lenge du er ydmyk og har humor på det. Eller kanskje det er lurt å spørre folk om de synes du er masete? Noen er kanskje glad for at du tar initiativ så slipper de. 

Anonymkode: 7a3d5...5b4

• Liker 1
Skrevet (endret)

...

Endret av bloody
Skrevet
På 11.2.2020 den 13.52, Minst skrev:

Jeg har litt problemer med å få venner. Hvis jeg først treffer noen blir det som regel kamerater, klarer ikke få venninner . Men så til mitt problem, de som jeg liker tar sjelden kontakt, og dermed føler jeg meg masete som alltid tar kontakt først.. men de dom oftest tar kontakt med meg syns jeg er slitsomme og masete , de kveler meg med maset sitt🙈🙈🤷‍♀️ Altså noen som kjenner seg igjen? 

Jeg forstår godt tanken, men hvis ingen tar det første steget, så blir det aldri noe mer. Du har jo ikke noe å tape? :)

Anonymkode: f0df7...fda

• Liker 1
Skrevet

Nei ikke sant.... som n da.. jeg har nå latt være ta kontakt med en ettersom jeg alltid tok kontakt først.. ergo ikke helt no på snart to uker. Men han svarer jo hver hang jeg Evt sender melding... så forstår ikke helt jeg🤷‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...